30 Eylül 2009 Çarşamba

teşekkür ettiğim beddua

hiç alaka bi zamanda hiç alaka bi yerde hiç alaka bi yaşlı beyefendiyle bi kaç cümle alaksız şeyler konuştuk..yaşlı adame nerden estiyse we neden dolayı beni sewdiyse aynen şöyle bir cümle kurdu bana:
--ömrün benden uzun olsun ewladım sende benim gipi mutlu mutlu bu yaşlılık günlerini görrrr da da da daaaaaannnnnnn..
insan böle bi cümleye amin mi derrr?? teşekkürler amcacığım mı derr?? ne diyosun be adammı der?? sewinirmi üzülürmü ??? bende aynen ne halt edeceğimi bilemeden düşünmeye başladım.. bi süre sessiz kalıp amca beye teşekkür edtim isteksizce ve istem dışı kibarlık seromonisi olarak..tani adam yaşlan dedi bense teşekkür ettim garip ama gerçek..
lakin aldı beni bir düşünce; deliler gipi sewiyorum yaşamayı yani deselerki 8565 sene bu dünyada kalıcaksın walla hiç şikayet etmem..hani gün içinde ay içinde her şeyden şikayet etsemde genel toplamda yaşamın kendisini sewiyorum ölüm kelimesi dünayaki en sewimsiz kelime zannımca..
yaş ve yaşlanmakla alakalı korkularada sahibim..önüme gelen herkese, aksini iddia eden her arkadaşıma aynı şeyi söylüyorum ben yaşlanmıycam..
lakin bu alakasızca karşıma çıkan alakasız amca bana bi anda bi şeyi hatırlattı..iki sendromumun çakışması...deliler gipi yaşamayı istemek we yaşlanmaktan hiç haz etmemek..
yaşlanmayı istemiyorsan genç yaşta terk-i dünya yapmalı ,yok eğer uzun yaşamayı seçersen eninde sonunda birileri sana amcacım dedecim diyecek we sen o bastonu ister istemez eline alıcaksın.. aklıma bir reklam sloganı geldi ''hangi tarafımızdan vazgeçelim'' ..düşünüpte sonucuna karar weremediğim anlarda tek çözüm üretirim düşünmemek =) gene aynısını yapıorum..o amcayı görmedim o bana böyle bişey hatırlatmadı ve ben böyle bir şeyi düşünmedim ve hala hala halaa uzunca yaşayıp hiç yaşlanmak istemiorum...



Ahmet hakandan miğdemin bulanmasına 535385396 sebep..


*daha dün kanal7 de çığırtkanlık yapıp erbakanın kızına sulanırken bugünlerde hürriyette çığırtıp pelin batuyla kırıştırması..
*daha dün cemaat ewlerinde çay içerken bugünlerde Joke Perestroyka'da şarap yudumlaması..
*daha dün haberlerde kabe yayını yapıp hıçkırıklara bogulurken bugünlerde ertugrul abisiyle kabenin karşısına geçip mp3ünde coldplay dinlediği için..
*daha dün mümin kardeşlerim cihada gelin imamhatip mitinglerine gelin çağrıları yaparken bugünlerde solcu kardeşlerim birlik olalım dediği için..
*daha dün kartel medyası yine çirkefleşti derken bugünlerde eski taifesine yandaş medya islamcı medya dediği için.. *daha dün aydın doğana söylemediğini bırakmazken bugünlerde aydın bey wergi cezasından hiç korkmuyor sadece üzülüyor devletine kızamıyor gipi yalakalıklar yaptığı için..

*daha dün haber sunup onda bile kekelerken bugünlerde 30 küsür senelik (belkide daha fazla) yazar hıncal uluça bile sataşabildiği için..
*daha dün çağrı filmini izleyip onu bile anlamazken bugünlerde tamer karadağlının oyunculuğuna laf etmesine bide üstüne tamer karadağlıdan nefret etmeme şu kadar neden diye yazı yazdıgı için..


eğer uykum olmasa ciddi oalrak bi 500 neden saha sayabilirim ama yazdıkça dahada bi miğdem bulanıyor...

bi ara ayşe armanı çok sewmeme 28milyon nedeni de yazmam lazım hatta dur birini yazim.. ellede ki röportajında kendsini tarif etmesini söylüyorlar..
ayşede sayıyor sayıyor en sonunda ekliyor
--ha bide sewişgenim =)) puhahahah ne biçim bi kadın bu yaa =)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails