1 Eylül 2009 Salı

ne bok yiyeceğini bilememe sendRomu !!

çeşitli zamanlarda çeşitli sendromlar yaşıyoruz.her çeşidinden farklı farklı sendromlar; cinsiyete göre, iklime göre, maddiyata göre ,yaşa göre değişiyor.bu aralar benimde başımda war bi tanesi ''ne bok yiyorum/yiycem ben'' sendromu ama içimi rahatlatan tek olay bu sendrom bu aralar bana özel değil..şu günlerde hayatta olan 80 /83 arası doğumlulardan hayatını oturtamamış kişilerde bayagı bi yaygın bi sendrom... ramazan dolayısıyla uzun sohbetler, gece yarılarına kadar muhabbetler pek bi moda bu ara.Yaşlamı alakalıdır bilinmez muhabbetin sonu hep; ''ne olucak olum senin bu halin'' e gelior sonra başlıyor herkes dert yanmaya we herkes aynı şeylerden bahsediyor.sonuçta düzenli ilişkiler yaşamıyoruz, ewe geç gidiyoruz erken çıkıyoruz ,akşam yemeğimizi iki gün üstüste ewde yemiyoruz, nedensizce her cumArtesi kendimizi eğlence mekanlarında buluyoruz, pazar günleride kendimizden nefret ediyoruz. 30 yaş türk erkek kültüründe önemli bir taş. orayı dewirdinmi sanki yaşama baglılığın biraz daha azalıor sanki bi atlayıp zıplama hallerinden daha bi vakur daha bi cool tawırlara geçiorsun o yüzden yaşıtım olan herkes bu ara bi çalışmalar içerisindeyiz =) herkes kendince söz weriyor seneye işi kuruyorum seneye ewi alıyorum seneye askere gidiorum we en bomba ideal seneye ewleniorum ama hepimizdeki şartlanma aynı ewlenmek ..bişey keşfettim eğer deli dolu aşık değilse kesinlikle düzen için ewleniyor..hayatımı ele aldığımda beni ewlilik kuırtarır diyorum sonra hayatımı anlatıp naapmam lazım abi dediğimde olum senin ewlenmen lazım diyorlar =)ama beni çekip çewiricekmiş bide =))) sonra bakıyorumki en azından çewremdekiler için rahatlıkla konmuşabilirim erkek 28 ve sonrasında ewleniyorsa ve uzun süreli deli dumrul leyla mecnun bi ilişkisi yoksa ewlenimde ewimi köyümü bilim düzenim olsun diye ewleniyor..olsun duygularıma ters mantıgıma düz gelsede düzen için için ilişki/ewlilik düşünenlerin karşısındayım kısacası hala aşk'a inanan salaklardanım =)bunu düşününce kızlarınkinide merak ettim yoksa hepimiz birbirimizi mi kandırıyoruz hahaha öyleyse yazıklar olsun we gerçekten yalanını sewsinler yalansız dönmüyor dünyayı yazana helal olsun =)
bu dönemin bi awantajı war her teklife ewet diosun..çünki hafif sıkılgan hallerdesin kendinden we hayatından şikayet ediosun değişiklik yapmak zorunda hissediyorsun kendini we değişiklik için sürekli hareket halinde olman gerektiğine inanıyorsun.kim nereye çağırsa tamam kim şunu yapalım şu zamanda derse tamam
örneğin ramazan bayramına dubrovniğe gidebilirim aslında çok mantıksız tatil çok kısa we kurbanda kaçmam için bu bayramda yerimde oturmam lazım ama ewet dedim işte =/
bugün ispanyolca kursuna yazıldım çok eskiden beri çok istiyodum ama ispanyolca diiil fransızcayı istiyordum ama birden bire kendimi taksim cervanteste kayıt odasında buldum.ne işime lazım ne gücüme ki ingilizcem bile iyi diil =/
bir diğeri çifte watandaş olabileceğimiz bi ülkenin watandaşıyla ewlenelim sadece prosedür gereği alalım watandaşlığı iki sene gezelim ohh al bileti git filan bakıorum o bile mantıklı geldi bi ara =)

yani sıkıntıdan her şeyi yapmak istiyorum kitap okumayı film seretmeyi seyahat etmeyi ewlenmeyi boşanmayı eğlenmeyi uyumayı planlar yapmayı plansızca yaşamayı maçlara gitmeyi uzun kollu sweatler alıp konserlere gitmeyi spoara yazılmayı hergüün yüzmeyi ispanyolcayı sökmeyi maç yapmayı migrosun arkasında çimlere yatıp yıldızları seretmeyi mojito içmeyi we milyonlarcasını dedimya ne bok yiyeceğini bilememe hali böle bişey işte =)



4 yorum:

  1. ben şu çekip çevirme saçmalığına anlam veremiyorum, üç dönüm bostan mıyız da biri bizi çevirsin. mutlulukla ilgili yazdığın yazıda, aslında nasıl da kısıtlı bir özgürlük yaşadığımızı yazmışsın. bir yenisini eklemek, göz göre göre mutsuz olma çabası niye. ben de aşka inanan salaklardanım ve evimi, paramı, çocuğumu, yemek yediğim, gezdiğim saati çevirecek değil de, ruhuma sızacak, asla çevirmeyecek aksine genişletecek birini istiyorum:(
    çok mu şey istiyorum sanki.. boşver mantığı, şu boş dünyada hiç bi yere taşımıyor.

    YanıtlaSil
  2. iş yok para yok ev yok araba yok biz ne bok yiyeceğiz

    YanıtlaSil
  3. hahahah iimiş te bu kadar agresif yorum yapan kişinin ''adsız '' gipi gizemli bi isimle yazı yazması pek bi garip geldi bana =)bide bu sinir niye =)

    YanıtlaSil
  4. igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Eger ilgileniyorsaniz, bu e-posta adresinden bizimle irtibata iseniz merhaba sizin tüm kisisel is için kredi ararken, biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Belgeniz ok cevap veren herhangi bir gecikme olmaksizin derhal sizden aldigimiz be kez kredi biz bir hafta önce size transfer edilecek. Artik kredi basvurusunda, acil promosyon ok var.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails