27 Eylül 2009 Pazar

hola..

uykusuz , yorgun , süper , berbat , hola , taksim , koşturmak , mesecina ,
hafta sonun nasıldı die sorsalar bir çırpıda aklıma gelicek kelimeler tam olarak yukardakiler...
cuma akşamı ewe girip 12 dakika içerisinde duş almayı üst baş değiştirmeyi saç kurutmayı başarıp dışarı çıktım... toplam 1 saat içerisinde beşiktaşı göztepeyi sonra tekrar köprünün üstü we nişantaşını istanbul gipi bi yerde görmek başarı olsa gerek ve evet o başarı bana ait...

uykusuzum çünkü cuma gecesi -- abi yarın erken geçicem işe fazla takılmıycaksak gelirim dediğim halde saat 4 de kendimi kapanmış touchdownda mesecina ile dans eder halde ,saat 5 de nerde oldgunu anlıyamadıgım bi dürümcüde dürüm yerken ,6da ewde ama uyuyamazken ,9da uyanmaya çalışıp işe giderken buldum..lakin uslanmak bilmeyen benliğim we halden anlamayan arkadaşlarım sebebiyle cumartesi günündede kendimi saat 01,30 larda ewe girerken 02,00 lerde feysbıklarda sürterken buldum..pazar sabahınada saat saat 08,30da kalkmış 09,10da taxime giderken buldum..sebebi haftanın her günü her saati bitmişçesine pazar sabahı ispanyolca kursuna yazılmam sadece..o kafayla bile miquel le tartışmasını bildim ki konu ispanyol adamın ana dili.. ki ben türküm bildiğim ispanyolca bi bok yok lakin galip çıkan ben oldum bir adet muchos gracias ve bir adet alkış aldım =)...en berbatı en sonda geldi az ewwel eskişehirle 1/1 berabere kaldık her ne kadar takmıyorum hem takımdaki stres gitsin boşfer bazen puan kaybetmek iidir die boktan teselliler wersemde kendime kazanamamayı hazmedemiorum !!

uykuszluk dünyanın en berbat sorunu olmasına karşın diğer yönden muhteşem bişeyzaten sayısı senesi günü belli olmayan bi ömrümüz war...zaten hemencecik yaşlanıp kısa sürede ölüoruz bide yarısını uykuya nie werim yaa..her ne kadar şikayet etsemde dolu dopdolu bi hafta sonu geçti..


birdeeeee şu ruhun ikiye bölünmesi..kalbinin farklı iki şeyi aynı anda istemesi..hem hayıırr saçmalama , hemde kesinlikle yapmalısın kararında olmak..2 ihtimalli bi durumda ikisininde dogruluk oranının %50 olması ne fena bişi..mantık , akıl , hisler hepsi ikiside dogru diyor..=(..birde her daim bu olayı unutup boşferme klişesi soanki ortadan kayboluyo aksine yapmayı/yapmamayı seçememek bilakis işkencenin acısını arttırıyor..

ya en iisi bugünü yukardaki yazılarla diil aşağıdaki şarkıyla hatırlamak...ve huzurlarınızda hayatımın şarkılarına aday bi şarkı goran bregovic ve mesecinaaaaa...!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails