10 Eylül 2009 Perşembe

hoşgelmiş minnacık mutluluk sebepleri

siyasetçileri sporcuları medyayı ülkeyi istanbulu seli terörü yazıp sinirden kendimi yiyeceğime en azından gene kendime dönimde bir tutam mutlu hissedim kendimi dedim..ilerde selde vefat edenleri, onlar vefat ederken malları yağmalayanları ,onlar yağmalarken saçmalayanları hatırlayacagıma bugün kendimi hatırliyim en iyisi..
aslında saatler 17,30 u gösterip teyze oğlundan süpriz bir davet gelene kadar çokta mutlu gözükmeyen bi gün wardı elde..ama taaki teyze oglu gel hastaneye gidelim diyince hadi dedim bende..garip olucaktı ama mutlu olmak için hastaneye gidicem..
aileye iki yeni üye katıldı geçen hafta hemde ailede olmayan bi radikallikle ikisi bir seferde geldi..evet teyzemin oğlunun ikizleri oldu bıcır bıcır..fakat bir tanesi inat etmiş içerde yok ben yemem ben büyümem diye zayıf kalmış ev ahalisine geç katıldı.bizde hastaneye küvezindeki süite onu ziyarete gittik bi kaç dakikalık beklemeden sonra bebekle aramızdaki perdeyi kaldırdılar ve camın ardından o göründü..allahım olamaz böyle bir şey inanamıyorum bi anda camı kırıp onu elime almayı istedim bu kadar ufak bi varlığı ilk defa görüyorum sonucta..hani bebekleri ilk dogdugu zamanlarda görür ve hep şoka girerim bu ne derim şunun ellere bak şunun kollara bak minnacık ama bu iyice minnacık 1,5 kg lık bişey we mışıl mışıl uyuyor yalnız öyle bir geriliyorki her gerildiğinde onun cmlik boyu cm.lerce büyüyor sanki. Her saniye yerinde duramıyor gerim gerim geriliyor.Resmen izlemeye doyamadım.ama süremiz dolunca perdeyi indirdiler minik bebemizi kendiyle başbaşa bıraktılar bizde mutluluktan trafik stresine doğru yollandık..babalığın nasıl bi his oldugunu az çok kaptım hasandan sanırım deliriyor insan =)

mutluca arabamıza binip ewe doğru yollandık bebek bizi çok mutlu ettiki trafik daha harem çıkışında başlamasına karşın biz müziğe son ses werip şarkılar söledik etraftaki insanlara bahaneler bulduk yakıştırmalar yaptık kahkahalar attık ama son bombayı ben patlattım gene , yan araçta olan kadın esniyordu ama agzı yırtılıcak hatunun.. belliki kendinden geçmiş bende mendeburca esnedim gözünün içine sokarcasına sonra elimle agzımı kapadım ''burası istanbul agzını kapa kızım'' dercesine beni görür görmez elini agzına götürdü surat ifadesi değişti şoka girdi kızmış gipi yaptı..gipi yaptı çünkü az ilerleyip o arakada kaldıgında aynadan baktıgım da kahkahalar attı..kahkaha attıgını gördüğümü farketti ama gene duramadı kahkahaya dewam etti yolumuz ayrılmasaydı neye güldüğünü sorardım ama yollar ayrıldı göztepede =)

19,30da ewde olup ewden hiç çıkmıyınca garip hissettim kendimi ewde ne kadar yawaş ilerliyormuş zaman az ewwel gene erken uyuyamadım gene gece oldu diye saate baktığımda şok oldum saat 23,10 filandı oysa ben 01,30 filan bekliyordum =)

akşam üzeri feyste bir video gördüm..beynimizin bize oynadıgı oyun temalı bir video anlamsızca sayılar veriyor we toplamamızı istiyor dediklerini yaptım sonunda bir renk we bir eşya ismi istiyor onlarıda düşündüm we bir yazı geldi tata tata taaaaaaaammmmmmm agzımdan ohaaaaaaaaaaaaaaaa lafı çıktı o an benim düşündüğüm iki kelimeyi iki kerede bildi inanamadım..we istatislerde bu iki kelimeyi normal insanların söylediğini söylüyordu we bu oranın yüzde 98 oldugunu allahım bi mucize resmen hiç alakasız hiç anlamsız iki kelime ama bildi sonuçta..en buyuk mutlulugum ilk defa bi yerden normal damgası yedim =)

sıkıldım...
hergün gazetelere çıkıcak felaket haberlerinin olmasından
aynı senaryolarla röportaj weren sporcu sanatçı we ünlülerden
mustafa cecelinin limon bahçelerinden
uğur dündarın haber sunmasından
siyasetçilerin her daim birbirlerine atıcak bok bulmalarından
aşk-ı memnu denen saçmalıktan
bodrumdaki limon cafeyi yazan yazarlardan

sewindim...
minnacık bir bebek görmeye we o minnacıgın her gelişimi görebilecek olmama
kanalD yeni yayın dönemi reklamındaki özgü namalın göz kırpması we dansına
akşamımı hindistan cevizli içi muzlu bi pastayla taçlandırmama
cumartesi misafir agırlayacak olmama üstüne bide derbi keyfi yapıcak olmamıza
babylon vol.I i azda olsa dinleyebilmeme
birde bugün bu sayfaya gelen davetsiz misafirlerime...

6 yorum:

  1. ben henüz bir blog açmadım, yüzsüzlükten değil, haklı sebeplerim var. o yüzden bugün de yorum yapma hakkını buldum kendimde:) ben anladım ki senin bi isyan hallerin çok hassas ve duygusal olmandan ileri geliyor. sırf bişeylere taş koymak için agresiflik yapanlardan değilsin(ki ben onlara deli oluyorum). zaten böyle düşünmemiştim de bugün bi bebeğin seni ne çok heyecanlandırdığını okuyunca anladım. ama bu daha birşey değil, bi bebeği büyürken izlemek, bi kıtayı keşfetmek gibi heyecan verici.

    YanıtlaSil
  2. hmmmss ;
    *blog hala açmaman yüzsüzlük tabiiki olamazda haklı sebeplerini masaya yatıralım yeterince haklı değilsen tez kellen uçurula..
    *hassas massas diilim duygusal muygusal da diilim desemdeeee inanma ki zaten çözmüşssün ama şşştt çaktırma =)
    *bir bebebeğin heyecanlandırması bence çok normal asıl heyecanlandırmassa bi garip hissetmeli insan kendini yani allaha şükür hala bir bebeğe heyecanlanabiliorum..

    YanıtlaSil
  3. bu eleştirdiğimiz kişilere yakın ama bi o kadar da uzak benim işim. düşündüm, önce fake bi e-posta almalıyım kendime ki rahat rahat içimi dökebileyim. akşamı uzun süredir görmediğim üniv.den arkadaşlarımla geçirince, birşeyler yazmak için zamanım kalmadı. öyle de keyifliydim ki toz pembe yazıp, kendimle çelişebilirdim. kellem kalsın şimdilik olur mu:)

    YanıtlaSil
  4. pekte muteber bi sebep olmasada kelleni bağışlıyorum şimdilik merakım geçsin sonra uçururuz =) bknz.bencillikte nirvana
    nugün iyi olan herşeyi yapmak için muhteşem bigün
    bugün cuuumaaa eğlenin çocuklarrrr
    herşeyden keyifff alıııınn
    yeni yeni bloglar açııınn
    we yarın sabaha çok mutluu kalkkkkıınn =)

    YanıtlaSil
  5. o halde merakı canlı tutmak için elimden geleni yapayım.
    ve daha önemlisi blogunu gereksiz yere çok meşgul etmeyeyim:)

    YanıtlaSil
  6. merakı nirvanaya ulaştırdın yaani..
    neRdesin bayan gizemliiii =)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails