6 Eylül 2009 Pazar

evLenmek dediKLeri



14 kasım 2008 tarihinde saat 23,32 itibari ile zırvalamışım diğer bloğumda az sansürleyip , azıcık ekleyip burayada copy-paste yapasım geldü..

ewLenmek DEdikLeri…

asLında cok garip bi kelime değil mi ? EW lenmek ne alaka abi ya ew mi alıosun ? Hayır ama denk bi cümlesi yok izdivac yaptınızmı kullanılmıyor eşiniz war mı oda kullanılmıyor en fazla bekarmısınız sorulur o da bunun sorusu değil en azından cewabın yuzde 50 ihtimalinde ewlilik geciyor.insanların evlendiği şahsı tanıstırırken merhaba işte evlim demiyor ‘’) eşim diyor ama tutupta eşlenmek o da olmuyor hadi kelime yuwarlaması yapsak eşleşmek deriz o da olmuyor nasıl olucakki grup kuraları çekildi de rakip belli oldu der gipi sonucta sonuc bulunamıyor..dewlet buyuklerini bu konuyla ilgilenmeleri için sanıyorum uyarmalıyım.
Bide ewlilik efsaneleri wardır. En az Kızılderili efsaneleri kadar yaygın..hemen aklıma askerliği çağırıştırır evlilik.insanları anılarını paylaşmaları aynı paraleldedir bu birbirinden farklı iki konuda..
Olum aklın warsa ewlenme ------ olum aklın warsa askere gitme
Şimdiki aklım olsa daa erken ewlenirdim --- şimdiki aklım olsa 20 yaşında hemen askere giderdim
Herkesle cabuk kaynaşma tart insanları --- cok fazla yuz wermiyeceksin karına her istediği olursa tepene cıkar
İlk gunler warya ölüm olum herkes emir weriyo sen şoktasın --- ilk günler ölüm gipi başka bi adama baba demek anne demek filan off offf

Sallamaları da wardır.
.
-bi gün komutana dedim ki hoopp komutanım orda kal ‘’) ---- bi gün kayınpedere bi ters yaptım al kızını o zman die
-komutanın bi kızı wardı manken gipi kız bana kesik bi gün tanıstık…---ewlendim kısmetim açıldı 2 tanesiyle takılıorum karım hayatta çakamaz

Duygusallaştırırda..

İlk sabah kahwaltısını hayatta unutamam bayat ekmek te olsa guzeldi o gunler—ilk hastalandım zaman bi çorba yapmıstı hayatımda öle çorba içemem
Teskereyi aldıgım gun sewincten alamıstım ama huzunde wardı biraz ---- olgumu ilk gorduumde eşimin kucagında 9 aydır beklediğim çocuk bana şok yasattırdı basladım aglamaya

Bu böle uzaaaarr daa uzar e erkek olunca dinlediğin anılar genellikle iki ana temalı oluyo askerlik we ewlilik maceraları..
Hani acemi birliği we usta birliği akabinde nişanlılık we ewlilik donemleri…
¾ saat ewel dısarı cıktım gereksiz bi sebepten dolayı we idare eder bi gunumde en cok keyif aldıgım olay dısasrı cıktıgım esnada gercekleşti..genc adam cok sewdiği nişanlısını almaya safari tipi arazi motorsikletiyle gelmişti..işin tersi kız etek giymişti cocuksa takım elbise daa da kotusu wardı kızın elinde bawul misali bi çanta we iki poşet daa da kotusu we beni esas koparan şey esas oglan elinde bi buket çiçeğiyle gelmişti.. ya esas oglan takım elbiseyle motorsiklete binilmez diye bi kural yok nişanlını motorla alamazsın diyede yok motorda çiçek taşınmaz hiç yok o yok bu yok ama bunların hepsi o motorla yapılamaz die bi kural war ..işin kotusu utandım we kameraya cekemedim
Az ewwel yasadıgım şeyler bana nedense ewlenme mecburiyetim weya nasıl ne zaman niçin ne şekilde ewleneceğim konusunda bi çok sey dusunmem gerektiğini hatırlattı…galipa azda olsa nasıl bişey olması gerektiğini biliyordum..40 ların tepelerinde 50 lerin başında weya daa da ilerlerinde akşama dogru özleyebildiğim gormeyi istediğim hatta sabırsızlandgım bi kadınla ewlenmek istiyorum.işin kotusu bu konu hakkında yol yordam yontem bilmiorum.
Sonucta ewlenmek bi şirket kurmak değil bi maça gitmek bi karar wermek değil hayatının en onemli işi en onemli ortaklıgı en onemli sozleşmesi bence. geri donusu olmayan bi yol axini dusunenler war nolur abi olmadı bosanırsın ölümmü war dienler war bana gore ole değil. cunku bu kız olmayabilir dediğim her ilişkim husranla we fıs şeklinde tHe eNd olmustur.dedim ya seneler sonra ozleyebildiğim burnunu sıkıp şaka yapabildiğim biri olmalı.
Ewreleri de cok onemli aynen dedikleri gipi bu gunku aklım olsa daa erken ewlenirdim diebilirim sonucta 25/26 lı yaşlarımı hayatımın kadınıyla yaşayamadım belki gencecik yaşta bir çift olabilseydim dunyanın en mutlu gunlerini onla yasayabilecektim beklide atlama zıplama donemlerimde cocuklarıma anneleriyle neler yaptıgımızı annatır ucak kacırma maceralarımızı, aklımıza esip nerelere gittigimizi dinletirdik. yakın çewremiz imrenerek we siz manyaksınız cumleleriyle tanımlardı bizi.
We işin obur yuzu wardı sonucta kelepcelenmeydi ewlenme delide olsa asık ta olsan ne olursan ol o sana sen ona baglanma olayı wardı sınırsız bi özgürlük esip dagıtma bu we benzeri bi çok kawram hayatından süzülerek cıkıodu.yanında eşin uyurken birden bire üstünü giyinirken ;

-nereye gidiosun ? diyen bi mahmur goz olucaktı
-toucha gidiorum hayatım. Diyen bi çapkın adam olamazdı.
Tatil planları onceden programlı we Karslıklı dayanısmayla olucak.
Buna benzer bir suru madde.bak işte bu maddelerden alt alta ucunu sıralayınca birden daralar pozisyonuna giriyor kendimi sokaga atmak istiorum ‘’)

offFf en iis boswer kafamı doldurmak yerine kafayı bosaltmayı secim..’’)
hem hayatımın işi hayatımın ewi hayatımın arabası konusunda bile bi çok ikilemler yasıyorum..ama bildiğim şey eger kendimi bazen deli olarak hissediosam oda biraz deli olmalı yani duzen dene şeyi kimi zaman tamamen unutmalı kimi zaman kafama vura vura beni düzene sokmalı..Gene aynı noktaya geldik en iisi boşwerrrr..nese konuyu burada kestirmek zorundayım çok fena hatta fevkladenin fevkinde uykum war we basım agrıyo.

1 yorum:

  1. igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Eger ilgileniyorsaniz, bu e-posta adresinden bizimle irtibata iseniz merhaba sizin tüm kisisel is için kredi ararken, biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Belgeniz ok cevap veren herhangi bir gecikme olmaksizin derhal sizden aldigimiz be kez kredi biz bir hafta önce size transfer edilecek. Artik kredi basvurusunda, acil promosyon ok var.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails