5 Eylül 2009 Cumartesi

biRDenbire geliŞen kLasik tatil gazı



04 eYLül 2009 saat 5 sularında galata köprüsünün alt kısmından yürüyorum. turisttler yayılmış kumrular öpüşüp koklaşmada hava sıcakmı sıcak.güneş her ne kadar inişe geçmiş olsada tekrarmı yükselsem arşa sıcaklığıda 38 mi yapsam diye kararsızca yerinde sayıklıyor ama denize wuran ışıltısının insanı suya atabilitesi var.o ışıltı simetrik bir şekilde yayılarak uzuyor we o şıltının ortasında bir ses tar tar tarrr diye diye gidiyor bir balıkçı teknesi..o tekne, o deniz, o sıcak ,o ses ,o güneş,o ışıltı geliyor beni taaaa kalbimden wuruyor we haykırasım geliyor ama eğitim şart diye değil tatil şarttt diye..fena tatilim gelmiş..akşamına ewde darlanma sonrası kendimi caddeye atıyorum caprim parmak arası terliklerimle yazın sonuda olsa ben başını yaşamak istiyorum.inanılmaz bir kalabalık her yerden kahkaha sesleri..koca caddeyi tek bi kelimelik deyimle anlatabilirim gayette basitçe.şen-şakrak ilerleyen saatlerde ewe döndüğümde tw control moduna geçiyorum.magazin programında egeyi akdenizi gösteriyor tatil bitti/yaz bitti diyen bana nah bitti dercesine..acilen zaping yapıorum kanllardan bi tanesi az sonra wereceği gece haberlerinin iç detaylarını alt yazıyla weriyor ''hafta sonuna sıcaklar artıcak yaz geri gelicek'' diye şakamısınız yaaa diyorum acilen tw ile wedalaşıp diğer oyalanma metodunu deniyorum.feysbıkttı friendfeed ti blogtu derken http://ekmekcikiz.blogspot.com/ adresine ışınlanıyorum nasıl olduğu meçhul yollarla okuyorum oda benden bi haber şekilde bana uyuzluk yapıyor nefretimi kazanıyor;

Tek tek basaraktan, ama bade made süzmeyerekten...
Çabucak karar verip, suç ortakları ayarlayıp bir kaçış planı oluşturaraktan...
Aylardan en güzelinin havası, denizi ve mehtapların en şahânesi heba olmasın diyerekten...
Kabak çiçeği dolması, kalamar, lokma tadları seneye dek hafızada kalsın, bir kez daha tadılsın için,
Şurup gün batımlarında kimi kez Bach dinlemek, kimi kez denize girmenin keyfini yaşamak için,
Ağaç altında kitap okuma hevesi kursakta kalmasın diye,
Kısa bir teneffüs arkadaşlar.

Ben burdaymışım gibi keyfinize bakın, hemen döneceğim.


daralın nirvanasını yaşıyorum ve burdan sesleniyorum ey delirmeme sebep olan deniz, güneş, balıkçı abi,magazinci arkadaşlar,cadde ahalisi,hawalar ısınıcak diyen haberci topluluğu we sen ekmekçikız çok pis gaza getirdiniz beni bayram gelir sinan gider pekte keyiflice hiçte umursamadan =)lakin 15 gün nasıl sabreder bilinmez..






o suya bi daha kawuşmanın hayaliyle şimdilerde yastığıma kawuşmanın peşindeyim..

1 yorum:

Related Posts with Thumbnails