19 Eylül 2009 Cumartesi

bayram.. ama istanbulda

gayette buruk bi bayram benim için aslında bi sorun yokken bi önceki bayramda zırwaladıgım kelimeler beni huzursuz etmeye yetti..kent reklamlarında kızla çocuk bi yerleremi kaçsak diince ortam üzülüyor sonra ewdemi kalsak diolar her yer şen şakrak oluyor bendeki de tam aksine.. bi bayram tatili we sinan plansızca amaçsızca nedensizce ewinde kös kös oturup isanbulun keyfini çıkarıcam diye teselliler arıycak oysaki geçen bayram ne güzelmiş kafam karışık olsada...

08 Aralık 2008 Pazartesi
barYam

sabaha bayram sabahı modunda kalkıcaz..daha önce bi kaç kerede olsa mutsuz girdiğim olmuştu bayrama ama sanırım en değişik bayramım bu olucak stres yüklü.deliler gipi elektrikli bir ay gecirdim ki zati bu sürede blogtan netten we bayagı bişeyden uzak kaldım yazasım olmamasına rağmen ilerde bugünleride belki hatırlamak isterim.
bugün gene ilginçlik yapıp sacımı kestirdim surdanda al burdan da sunlar dönüyo derken serkanın çok ısrar etmesine rağmen önleri iice kısalttırmayı başardım heidi modelinde kaldı saçım.zaten buhranlardayken bu çok ta ii olmadı..
yarın malum telaşelerle gecicek akşamına bawul toplanıcak dışarıya çıkılıp biraz dagıtılıcak sabahı 6 da kalkılıcak hawaalanına gidilecek amexin loungeunda uyunulup salonun altı üstüne getirilicek we saat 9 itibariyle paris ucagında buralardan uzaklaşılacak.bi hafta kafamı dinleyip bol bol dagıtıcam.. bu kadar yeter galipa
kafaya takmama kursu die bişi war mı acaba yarın araştırmam lazım..
Gönderen gRanGe zaman: 00:49

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails