21 Eylül 2009 Pazartesi

istanbulda uyandıgına üzülürmü insan



istanbulda uyanmaktan pek hoşnut olmadıgım anlardan biriydi dün..3/5 günlük tatiller yapma fırsatı warken istanbulda uyanmak pek hoşuma gitmiyor e buda pek normal..

bayram sabahı uyanınca günün en klasik sürüm olayı telefondan çıkan dıt dıttt sesleriyle gelen msjlara bakmak we onlara uygun cvplar yazmak..klasik her sürümden nefret ettiğim gipi klasik özel gün msjlarından da nefret ediyorum bunun yerine forward mailleri forward msjları kullanmak yerine içimden geldiği gipi msjlar atmak daha samimi daha içten geliyor bu bayram gene aynı şeyi yaptım we tüm cwplar sözlşmişcesine çok tatlıydı we hepsi moralimi tavan yaptırdı...


----cnm benim her özel günde en güzel msj konusunda rakipsiz şampiyon ilan ediyorum senii

---yefru bir sevgilim olursa önce sana yollayıp bana nasıl msj çekmesi konusunda kurs almasını sağlıycam

---uzun wadeli iddialarmız , benim yegane restaurantımın sponsoru , mojito gecelerinin ben anası sen babası =)

---allahın cezası adam her seferinde sana yazacak guzel şeyleri bulmak için çaba sarfetmekten yoruldum süpersssiinn

---şeker bayramının en şeker msjı için nasıl teşekkür etmem gerektiğini bildiriniz

---msjını çaldım we 65 kişiye forward ettim haberin olsun ortak tanıdıklara giderse sıçtığımızın resmidir randevu wer bana =)


bu ve daha bi çok cevap morallendirdi beni because sewdiğim ve beni sewen insanların olması sanırım hayattaki bi çok duygudan daha güzell...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails