13 Eylül 2009 Pazar

bi VARmış bi YOKmuş !!

varmısın..?
hepimizin hayatında çokça duydugumuz bir soru...
ilkokulda kavga ediceğimiz zaman bile haşarı arkadaşlar sorardı.. varmısın ??
yani doğduk dolğalı bu soruyla başlıyoruz.. ölene kadar varolup olmadıgımıza karar veriyoruz..her zaman varım demek kazandırmıyor insana her ne kadar varım demek bir cesaret göstergesi olsada..kimi zamanda yokum diyorsun ve kaybetmemiş oluyorsun ve kaybetmemek kazanmanın en büyüğü oluyor..

varmısın yokmusun bir yarışma programı..annemlerin salya sümük ağladığı babamın bir dönemler hamdi beye tezahürat yaptığı bir yarışma yani tüm türkiye gipi bir dönem benimde ailemi ablukaya aldı..ben pek tutmadım pek bi yapmacık geldi.bu akşam o klasik sürümünden farklıydı sanki.gerçek bi hayat hikayesi gözümün önünde olunca tutuldum bende yarışmaya..gözleri yaşlı bi anne ve eriyip giden bi evlat olunca o ekranda ne tınlarım ben febe bursa macını ne zewk alırım geniş aileye gülmekten nede umrumda olur moviemaxler mymax teki interesting programlar..demet doğuştan kaybedenlerden; bir kan hastalığına yakanlanmış, epilepsi'ye giden bi süreç yaşıyor ve doktorlar yaşamayacagını söylemişler eldeki verilere göre ama yılmayan çılgın bi annesi var demetin..aslında her annenin vereceği savaşı vermiş ama belliki oda bükülmüş



ilginç olarak yaş filan dökülmüyor gözlerimden duygusallaşmam gerekirken nefretleniyorum hırs bürüyorum..demetin başına gelenlere isyan ediyorum..yarışma ilerliyor umutlar tükeniyor her seferinde bi 500,000 daha gidiyor elde sonuncu kalınca 62,000 tl teklif geliyor herkes almasını söylüyor anne de olumlu konuşuyor we sorulmasını istiyor ama cevap olarak yokum diyor bagırarak..hava -20 dereceye iniyor çekimlerin yapıldıgı yerde 2/3 dakika çıt çıkmıyor kameramanların tıkırtıları bile duyuluyor tw de sonra destek oluyorlar şöyle yap böyle yap diye..ilk kutu mavi açılıyor feryat figan ikinci kutu o da mavi ve teklif 112,000 oluyor artık herkes göklerde demet bile dans ediyor artık almamanın saçmalık oldugunu anne bile kabul ediyor soruyu istiyor ve ikinci kere bagırıyor.. yokuuuuuuuuummmm yerimden zıplıyorum acaba kutuya mı yokum diyor hayata mı yokum diyorrr anlayamıyorum we reklam sonrasında acunun elinden kutu açılıyor son bi umutla ama her zaman yeşeren umutlar bu sefer soluyor tabloyu kapkara yapıyor etrafı gözyaşları alıyor banada bir sigara fazladan içtiriyor..ve ben anlamakta zorluk çekiyorum ..ve ne tepki wereceğime şaşırıyorum

acımak , üzülmek , destek olmak , kutlamak ,küfür etmek,alkışlama ,...
birini de seçsem hankisi olur acaba ?? ama ben hepsini seçiyorum..

az evvel ACIDIĞIM kadına şimdi daha çok ÜZÜLÜYORUM ve gerçekten ona DESTEK OLMAK istiyorum bi tarafım onu KUTLAMAK isterken bi yandan da ona küfür ediyorum ama azmini sevgisini cesaretini yılmayıışını ve anneliğini ALKIŞLIYORUM..


acaba bana kaç kere soruldu VARMISIN YOKMUSUN ?? diye ve ben nelere varım nelere yokum dedim ve ne zamanlar hüsrana uğradım ne zamanlar en kazanan oldum..

1 yorum:

  1. igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Eger ilgileniyorsaniz, bu e-posta adresinden bizimle irtibata iseniz merhaba sizin tüm kisisel is için kredi ararken, biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Belgeniz ok cevap veren herhangi bir gecikme olmaksizin derhal sizden aldigimiz be kez kredi biz bir hafta önce size transfer edilecek. Artik kredi basvurusunda, acil promosyon ok var.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails