24 Eylül 2009 Perşembe

konusu yokki başlığı olsun..

gazetenin biri yazmışki bugün...ayrımcılık kalktı...altını okudum neymiş efendim ilkokul hayat bilgisi kitabında ew düzeni konusunda ;babayı gazete okurken anneyi ütü yaparken gösteriyormuş taaa bu ayrımcılıkmıştaaa artık onun yerine baba perdelerin takılmasına yardım ediyormuş böylece ewde paylaşım aşılanıyormuş da falan da falan hadi len k.mın kenarı derler adama...ülke bölünmüş lazı çerkezi kürdü,alevisi sünnisi, zengini fakiri,oruçlusu oruçsuzu,laiki dincisi,solcusu sağcısı,o cusu bucusu diye neymiş hayat bilgisi kitabındaki fotograf değişmiş ayrımcılık kalkmış ...pehhhh



cem garipoğlu uzun zamandır beynimizi yordu..neyseki sonunda yakalandı azda olsa rahatladım ama miğde bulantım geçmedi.. her yönüyle her muhabbette bi şekilde cemi konuştuk arkadaş ortamlarında.. herkes bi senaryo üretti. arkadaşların dedektiflik we sadistlik senaryolarına hayran oldum birsürü konuda eleştiri inceleme yapmış olmama ragmen çek sewgili bir arkadaşımın bu konudaki yazısı ''--ki yazı tam olarak burda--'' beni ters köşeye yatırdı..
gerçektende bir baba yada anne kızının sewgilisi hakkında kızına ne sorarki kimdir necidir ne iş yapar hangi okulda okuyor ailesi nasıl zenginmi arabası warmı..??tabiki kıza güwenilmez araştırılır..profil cem ; iyi bir üniversitede okuyor eli yüzü düzgün ailesi belli hali vakti yerinde ve birçok pozitif etken ama içinde yatan şeytan dışardan gözükmüyor..her ne kadar bu kötü tesadüf olsada sonuçta ihtimaller dahilinde ve bu ihtimal korkutucu..

asmalımescit kafamız estiği zaman hadi bi shot yapalım, hadi asmalıya, hadi mojito içmeye, hadi len kalkın aşağı inelim diyip rahatça gidebileğimiz parmak arası terliklerimiz şortumuzla gezebildiğimiz özelmi özel bohemmi bohem sofistikmi sofistik kahkahalımı kahkahalı süpermi süper bi yer..lakin günlerdir hatta aylardır içime doğmuşçasına bişeyden korkuyordum hatta son zamanlarda blogumda bi kaç kere yazdım bunu tek korkum buraya yakın zamanda ünlülerin gelmesi (ki geliyordu yalnız peşlerindeki kameralar gelmiordu) önüne gelenin asmalıya gelmesi..çünkü son zamanlarda özellikle bu sezon masalar çoğaldı mekanlar almamaya başladı oturucak yerler kalmamaya başladı hafiften nevizadeye döndü biraz bebek hawası esmeye başladı tavsiyeler listesine çokça girmeye başladı.. 2 gün ewwel bile asmalıyı meşhur edip oturucak yer kalmamasına müsade etmeyin demiştim ki bugün kanat atkayada sanki beni duymuş gipi şurda aynı dertten muzdaribiyetini dile getirmiş..umarım kafa dağıtırken kafa dinlediğimiz asmalımescit bize kalır..


bugün ilginç bişey okudum dünya üzerindeki dolarların yüzde 70'i kadınların elinden geçiyormuş pekte şaşırmadıgım bişey bu çünkü her zamanki tezim bu..para kazanıcaksan kadına iş yapıcaksın..ee biçok büyük marka metrekarelerce dükkanının yüzde 80inini boşuna kadınlara ayırmıyor..alışwerişten çıkan erkeklerin elinde sallanan bi poşet kadıonalrın ise agırlıktan we hacimden kalkmayan kollar..eee erkekler çalışıyor kadınlar harcıyor dicem diyecekler ki kadınlar da çalışıyor durumu şöyle özetliyim erkekler çalışıyor kadınlar harcıyor kadınlar çalışıyor kadınlar harcıyor bu durumda da zaten istatistik yüzde 75 kadınlar harcıyor demek oluyor =)


öğlene doğru süper bir haber aldım...u2 türkiyeye geliyor bu bi asparagas diil çünki kendi sitelerinde ki inanmayan varsa turne programları ahada burda 6 eylül tarihinin yanında ataturk Olympic Stadium yazıyor..ki dahada bi bombası war egemen bağışla bono'nun arasında geçen konuşmada bono türkiyeyi çok sewdiğini söylüyor ve ''istanbul bana doguyla batıyı birleştiren bi yer gipi geliyor'' diyor bağışta ''o zaman konsere gel sana konseri boğaz köprüsünde werdirim'' diyor oda o zaman peşinizi bırakmayız diyor..ve bugün sitelerine istanbulu koydular ama umarım egemen bağış we u2 sözünde durur çünki ikiside durursa diil u2nin dünyanın en mükenmel konseri olur ve sinanda kesinlikle o konserde olur...

2 yorum:

  1. Ahahahyt..demek adam kadına perde asmasına yardım ediyormus..sığınma evlerinden haberleri yok heralde MEBde kitapları hazırlayanların..

    Ah ama U2 haberi yok mu? yukarıdakilewrin hepsini unutturdu bana..böğüre böğüre söylemez miyiz bloddy sundayı...

    YanıtlaSil
  2. hahaha aynen öle okuyunca gülimmi ağlıyimmi sewinimmi sinirlenimmi şaşırdım..ama şöyle bişey kimin neyden haberi war ki ülkede
    ama boşferrrr aslında çok ta keyifli ülkede gülüp eğlenicek geyiğini yapıcak kahkahalar attırıcak bisürü haber war herşey tam takır 4x4 gitse biz neye gülücezki =))

    sen ne diosun haberi duyup sitesinden onayladıgımda bi sewindirik olmuşum telefon açıp söylediğim arkadaşlarım bile oldu sonra kendi kendime ''toparlan sinan altıüstü bi konser'' dedim
    ayriyetten sabah bi habere daha sinirlendim madonna gelmek istiyor we organizatörler garanti weremiormuş yuhhh ulaşabilsem 75,000 seyirci garantisini ben weririm

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails