8 Eylül 2009 Salı

kışın günaydın denirmi



sabah sabah dünyanın en karamsar insanlarından biri olarak uyandım.karanlık bi hawada uyanınca bütün gün kötü geçicek herşey boka sarıcak hissine sarılıyorum sanırım.hadi yağmura tamam dedim ama hawa sabahın köründe niye karanlık yaa bi aydınlık olsun bi sarımtırak olsun ki güne enerjiks başlayalım yataktan neşe ile zıplayalım.hele bu karanlık sabahlar silsilesinin ilkini yüreğim zor kaldırıyor kış geldi cümlesine alışıcam tmm da bu biraz erken yaa ve insanlara günaydın demek çok zoruma gidiyor böle günlerde..Ne aydınlıgı ya kapkaranlık işte..

bu moralsizlikle attım kendimi istanbulun caddelerine.ama ne görim allahım allahım ne kadarda beklemiş istanbul halkkı kışı nasıl hazırlıklar sıkılmışlar galipa yazdan.üzerine ikinci kat bişey giyen herkesten nefret ettim heleki kapişonu yün lü kürklü o şeyi giyen kıza bi tane yapıştırasım geldi..


iki üç gündür içimdeki yoğun çalışma isteği meyvelerini weriyor..ben iş yetiştiremiyorum yeni işler beni buluyor bugünde aynen öle oldu teklif hazırlamalar mail atmalar çalan telefonlar sinan bey hala telefon bekliyorum bakın geç kalıyoruzz filan allahım allahım ne güzell diyorum hep böyle dewam..özlemişim =)
öğleden sonrası o kadardea keyiflenmior çünki bugünkü oalışıukl olmadıgım kıyafetimin sebebi bi görüşmem war kasıntı bi görüşme sahte mrb lar yalandan kibarlıklar filan gecicek..neyse atlanıp 4levent iş kulelere gidiorum tabi önce bi yanlışlıkla sabancı kulelere uğruyorum bide görevliye bozuk atmacalar filan tabi eminim ya diorum nası yok =)) sonra adrese tekrar bakıp iş kuleler kat4 ü görünce hmmmm çok özür dilerim yaa kafam dalgına baglıyorum =)
bekleme salonunda beklerken eğilmiş hapşuran asistanla nerdeyse öpüşücez kız duwarın arkasında olduumu görmeden hapşırmak için eghiliyor ben hemen duvarın dinide bide suratıma dogru dünyada duydugum en garip hapşırma sesiyle patlıyor..dakika bir kahkaha atıyorum sonra bayan esin geliyor mrb hoş geldiniz toklaşaması sonra odasına giderken yalnız çok waktim yok söyliyim diyor lanate olasıca bi şekilde agzımdan !!! güzel !!! lafı kaçıyor dakika iki gol ikiii arkasını dönüyor güzelmi diyor?? sinan hemen kıwırmalısın hemen hemennnn
---yani çok waktinizi almıycam ve başınızı şişirmiycem diye bi giriş yapıorum
---diyossuuunn dior gülerek
---ya işin aslı benimde çok waktim yokdiorum açık açık
---hahahaha sewdim diyor
kadın çatlagın biri oldugunu ilk dakikada belli edior telefonda konuşuyor sonra ahizeyi kapatıp küfür ediyor banada sen yabancımısın dior
lan tanışalı iki dakika oldu ne yabancısı allaaamm

kısa dediği görüşme yarım saati geçiyor ben toparlıyorum we kaçıyorum dogru metroyaa allahım en mutlu oldugum yer..istanbuldayken kendimi en avrupada hissettiğim yerlerden biri metrolar..hele onun uzuuuuun koridoru yokmu insanların ipod dinlerkenki halleri koşar adım yuruyuşleri inanılmaz derecede hoşuma gidiyor..kulagımda ipod oldugu için sağdan soldan turkçe seslerde gelmior super paristeyim opera duragındayım şu anda saint germaine gidicem..=)
bişey farkediyorum ki metroda oldugum zaman turkiyeyi avrupaya çok yakıştırıyorum... turkçe seslerde olmayınca fonda..bakıyorum tiplere çoğunlukta çanta war laptopları foto makineleri psp ler envai çeşit tip war kısa saçlı kızlar uzun saçlı erkekler emo lar punkçılar ilginç ilginç kostümler we bir çoguda başarılı yani o dakika ışınlanıp başka bir avrupa metrosunda olsam farklı şeylerle karşılaşmıycağıma eminim sonra metroya biniyorum hala mutluyum yeni binenler inenler filan hani trafik tıkansa gram şikayetim olmuyacak =))
yerin ustune çıkmamamla acı gerçeği öğreniorum turkiyedesin sinan =)günün sonunda mutlumsu bi tabloyla ewe dogru dönerken şikayet ettiğim yağmurun muhteşem bi nimetiyle karşılaşıyorum...o deli toprak kokusu ..bu nasıl bi kokudur bilemiorum ama en güzelden daha güzel en sexy den daha sexy en cool dan daha cool bi koku..ama genede koku eksik olsun hep yaz olsun =)

1 yorum:

  1. igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Eger ilgileniyorsaniz, bu e-posta adresinden bizimle irtibata iseniz merhaba sizin tüm kisisel is için kredi ararken, biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Belgeniz ok cevap veren herhangi bir gecikme olmaksizin derhal sizden aldigimiz be kez kredi biz bir hafta önce size transfer edilecek. Artik kredi basvurusunda, acil promosyon ok var.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails