5 Ekim 2009 Pazartesi

yan sesler senfoni orkestrası..

adı büyük kendi küçücük (yada öyle oldugunu sandıgım) bir derneğin toplantı dawetine mecburiyetten iştirakteyim..tam vaktinde gidip seromoniyi atlamak için 10,00'da nişantaşı sofa otelde olmayı becerdim ne bir dakika geç ne bir dakika önce lakin gidip kokteylde bir stant bulup bekleşmeye geçtim...imf toplantısı we yagmuru bahane ettiler saat 11,00 a kadar bekletmeyi becerdiler saat 11,00'de neyseki başladı yalandan konuşmalar yalandan açıklamalar yalandan rakamlar yalandan umutlar yani o kadar sıkıldım ki kadir çöpdemir bile çok esprik çok sewimli bi adam gipi geldi toplantı bitiminleyle kendimi zor attım dışarıya...sonra beyaz yakalıların cumhuriyetini turladım şöyle bir ilk dakika hande ataizinin şöförü geldi çarpık bacaklara ragmen minnacık eteğiyle kocaman gözlüğüyle benim diodu bindi arabasına gitti biraz ilerlemeden sonra azra akın geçti yanımdan hawasız makyajsız sporcu kimliğiyle o solumdan geçerken sağımdaki polisler 30 saniyede fanteziyi bile kurdular =)cafe nero da bi fincan kahwe içip seyrettim gündüz nişantaşını.. başka bi cumhuriyet burası ordan taksime geçtim duran'ın sandwichlerine daldım direkmen.. walla ikinciyide yiyecektimde o koca sandwichi bitirip bi ikincisini istemekten utandım açıkçası içimde uhde kaldı ama yiyemedim sonra tünele dogru yürüdüm birazda gezerek asmalının içinden geçip house'da bi kahwe patlattım sonra tünelle karaköye indim ordanda eminönüne.. ama eminönüne geldiğimde bişey farkettim..istanbulda tam bir senfoni war...yandaki insanların konuşması...yan sesler senfoni orkestrası...

nişantaşı...bugra fransadan geldimi?, akşama tenise gidelim, bana bir espreso lütfen, 450,000 euro almış bilmemnerden, cenk bey buyrun efendim....

taksim....bonjour , holla ,boncornnooo, naber abi görüşemiyoruz , dershaneden çııkışta tiyatroya gidelimmi , dur şurda bişeyler içelim ve anlıyamadıgım arapça , .eşitli afrika dilleri we her tür aksan..

karaköy ... bu hawada lüfer olmaz abi , tünelden taksime çıkalım , bilmemne otobüsü geçiormu burdan , şurdan tarmvaya binelim , benim bankaya ugramam lazım..

eminönü ... 1 milyon abiii , resmeenn dikiş dikiyor bu makine resssmeeenn , alooooo şu malları kaldırın burdan , tencere tava takımı bilmem kaç milyon , kargocccuuuu , mustafa iki demli çay getir lan bizeeee ...

burdan şu çıkıyo birleşik şehir istanbul..yani gözleri görmeyen birisi gelse yandaki seslerle bulundugu yerin ekonomik durumunu kültür sewiyesini medeniyete ne kadar yakın oldugunun farkına warır yada ben görmesem gözlerim kapalı olsa saniyesinde anlarım nerde oldugumu...
ama sesleri dinlemek oldukça eğlenceli.....



bundan önceki farkedişim de galipa uykusuzlugu yorgunlugu sewiyorum..senelerdir uykusuzlukla geçiriryorum günleri hep sabahına kalkışlarda aynı numara bu akşam erken yatıcam akşama çıkmıycam şöle böle hafta sonuda tam öle oluyor haftalardır..cuma akşamı tam şu kıwamda durdum kaldım ...evde pinekleyip sabahına dinc uyanmak yada bütün haftanın stresini bu muhteşem gecede atıp sabahına iğrenç kalkmak işte bütün mesele bu =)...friend'e bunu yazmışım yatakta pineklerken ama o cumanın kerameti nedir bilinmez ,o akşam bi türlü ewde geçirilmior ,aksine o akşamına ne zaman ewde olmayı planlasam dehşet organizasyonlar çıkıyor ortalıga bu cumayada teoman konseri çıktı jolly'de tabiki gelen bi telefonla sinan da solugu jollyde aldı eglendi dans etti gene sabahı etti.. cumartesi sabah uyuyup gene cumartesi sabahı işe gitmeyi becerdim cumartesi işle güçle sonrasında gezmelerle geçirdim gene gecenin köründe yattım gözümde uykularla solugu taksimde ispanyolca kursunda aldım...sonra kurs çıkışı ewe gelip üst baş değiştirip duş alıp solugu kanyonda aldık ordanda cevahirde korku aletlerinde...ya o minnacık çocuk şeyleri dediğim şeyler aklımı başımndan aldı ama kızların binip benim korkudan ölmem ve asansöre binememem rezil olmama yettide arttı bile =) dolayısıyla hafta sonu dinlenmek için değildir aksine uykusuz kalmak ,yorulmak, hareket etmek içindir ve ben bundan hep şikayet edicem we hep bunları yapıcam..ve bu cuma akşamları ewe yorgunluktan ölür vaziyette gelip gecesine çıkmalarım dewam edicek...


kapalı çarşı die bi dizi başladı ya şu olgun şimşek ne kutsal bi oyuncu yaaaa =)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails