7 Ekim 2009 Çarşamba

şaşırtma beni estambul

hey gidi istanbul..neden bu kadar ısrarla şaşırtmaya dewam ediyorsun..neden seni çözmüş gipi oldugum her wakitte bana süprizler yapıosun..neden senin taşını topragını suyunu sokaını oyunu buyunu biliorum dediğimde sen karşıma yepyeni yeniliklerinle çıkıyorsun..neden senden her bıkma eğilimi gösterdiğinde bana öle olmaz sinan böyle olur diyosun..neden daha dün: ''gözlerimi kapasalar sadece sesleri duyarak hangi ilçede oldugumu söylerinm'' diye havalandıgımda sen bana alda tahmin et bakalım dercesine bugün inanılmaz bi yerde inanılmaz sesler duyuruyorsun..kabul ediyorum zaten..e ben sana zaten aşığım tamam bazen haddimi aşıyorum istanbul efendi lakin o kadar hata kadı kızındada olur..ben seni kekonla itinle kopugunla trafiğinle sıcagınla sogugunla güvenilmezliğinle severken sen neden beni hatalarımla sevmiyorsun..hatamla sev beni istanbullll...

öğlen vakitleri..çok sayın sinan almış çantasını bir görüşmeye gidiyor seyyar parfümcüleri turist hanutçuları fotograf çekilen krolarıyla meşhur eminönü meydana geldiğinde inanılmaz bi sesle karşılaşıyor..bir latin müziği yankısı..iyice yaklaştıkça kocaaa sahneyi görüyor sonra koca orkestrayıı sonra vokaller beliriyor.. bildiğin latin söylüyorlar sonra sinan efendi iyice yaklaşır ortama aman allahım öyle mutlu olurkiiii sonra dans eden turist ablaya mimiklerle eşlik eder..lakin o turist abla dahada arsız çıkar sinandan..tutar sinanın ellerinde başlarlar sans etmeye sinan kendini çemberin içinde bulur..sonra partner değişir onlada biraz dans cizittirir, zor bela sıyırır kendini...54545645874511367 kere geçtiğim eminönünde bir gün bu kadar mutlu süprizin beni bekleyeceğini hayal etmek bi kenara söyleseler inanmazdım..ya bildiğin her gün geçtiğim we hiçte sewmediğim eminönü meydanı; günümün ,haftamın süprizi konumunda bi organizasyona ew sahipliği yapıyor resmen..

bugün çok adi çok pislik çok şerefsiz bi arkadaşım olan bilal perşembe roma floransa turuna gideceğini söyledi bende küfür edince olum gelim 15 gün sonra newyorka gecicem sende gel dedi iyice zıwanadan çıktım we sonra düşündüm acaba günde yüz kere seyahat seyahat seyahat desem allah mewlanaya werdiği gezme fırsatlarını bana werirmi warsın o feyzi o bilgeliği wermesin...seyahat wersin seyahaaaaattt...


sevdimmm...
kent orkestrası denen şirin topluluğu..
kapalı çarşı denen yeni favorim olma adayı diziyi..
haydi gel içilimle beni fetheden yüksek sadakatin sosyal sorumluluklu bi grup oluşunu..
uykudaki anlarımın kısa uykusuz nlarımın uzun oluşunu..

sıkıldım..
güzel bi kadının saçmalamasının güzel olmamasını gösterip, köşe yazarlıgında hala ısrar eden ömür gedikten ..
uzun bi aradan sonra işimden..
açılamayan açılımdan..
bi türlü değiştiremediğim telefonum we emektar melodimden..




tabiiki alakasız bi photo ama hoşuma gitti içimden geldi koydum.. kime neee kime ne sen bak kendi derdineee =)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails