9 Ekim 2009 Cuma

PR bunaLımı..

lanet olası pr'cılar...ya bu reklamdan tanıtımdan çektiğimiz nedir bizim..sabah kalkarız gazeteler çarşaf çarşaf meilleri açarız abuk subuk spam dolu gerekli gereksiz mailler.cebimiz öter abuk subuk msjlar..
ayda en az 5 reklam listesinden çıkarıyorum kendimi..
en son 3 gün ewwel check-up kazandığıma dair gelen msja 2 dakika içerisinde verdiğim tepki..;
---mrb bilmemne bilmemne şirketi
--iyi günler hanımefendi sanırsam sizin saçma sapan reklamlar msj listesindeyim acilen beni o listeden çıkarın...
--hı hı numaranızı alim beyefendi..
--sıfır beşyüzotuziki
--evet beyefendi şöleyken böleyken öleyken- bla bla blaaa
--hanımefendi gayet açık bi şekilde tekrar söliycem sanırım anlarsınız;o msj listesinden beni çıkarın bir daha asla bana msj atmayın eger bu görüşmeden sonra hala bir msj gelirse o dakika size dawa açarım haberiniz olsun bu konuşmayıda kayıtt ettiğiniz we benimde tarih saati not aldıımı düşünürsek kazanmam pekte kaçınılmaz..isterseniz deneyin iyigünler çaaaaaaaaaaaaaaaatttttttt =)


ya ömrü hayatım boyunca tek iğne almadığım we almayacagım park bravo bana değerli müşterimiz sıfatıyla kişiye özel indirim msjı atıyor bide bilmemneköşe yazarı bilmemne kreatifinin tanıtım yapacagı özel güne dawet ediyor hadi düttürü firmalar tmm da sen park bravosun ya biraz büyük düşün=)

we şimdi okumadan yazmadan düşünmeden sıkılıp bugün feysbukuma gelen we beni inanılmaz gaza getiren o videoya werdiğim sözü tutmak üzere kendimi istanbul gecelerine (neden istanbul gecesi değilde geceleri acep ?) atıyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails