20 Ekim 2009 Salı

pek bi demokRatik teRör öRgütümüZ PeKaKa




Ve geldiler..hasretini çektiğimiz,özlemini duydugumuz,gözlerimiz yollarda beklediğimiz barış güwercinlerimiz geldi..bizde ellerimizde meşale , alkışlayarak toplanarak karşıladık onları..ne iyi ettiler ne güzel yaptılar da geldiler..gözlerim yaşardı izlerken ne duygusal anlardı o anlar,boşyere düşman olmuşuz bu suratından nur akan temiz yürekli barış güwercinlerine..

ne war yani 3/5 kurşun sıkıp 3/5 askeri öldürdüyse 70milyon nüfus war 300 500 eksildi belki ama bak sonuçta rahata erdik..yapmışlar bi hata çıkmışlar dağa dinimizie dilimize vatanımıza bayragımıza küfretmişler e ne warki bunda bu kadar bütüyorlar sanki gelip bayragımı indirdiler rejimi mi değiştirdiler anıtkabirimi yıktılar camileri mi dewirdiler..yapmışlar bi hata çıkmışlar dağa..alt tarafı dağ..

meğer ne demokratik bi örgütmüş bu pkk..meğer bize ne yanlış tarif etmişler.. bize anlattılarki bunlar bebek katili şu katili bu katili..alın işte görün biz teslim olucaz diyen 34 yiğit delikanlıyı serbest bıraktılar..hemde jiplerle gönderdiler dahada göndericekler söz werdiler walla bak gönderirler benim bildiğim pekaka sözünün arkasında durur bak göncericem dedi aslanlar gipi gönderdi..hatta teşekkür mektuplarıyla beraber..çok yaşa sen demokratik pekaka..

aklıma geldi bayram değiiill seyran değill eniştem beni niye öptü kii ?? bu pkk denen bebek katilleri ırz düşmanları bu 34 veled-i zinayı neden yolladı benim ülkeme..açılım diye açmaya mı yolladılar acaba..

herkesi affedebilirim..
maç yaparken ayagımı kıran birini..
ewime girip warımı yogumu soyanı..
yedi ceddime küfür edeni..
çekini ödemeyeni,ayagıma basanı,ter kokanı,hatta beni aldatan sewgilimi bile..
olaya beşer şaşar diye yaklaşırım..
ama birini affetmem..kadına,çocuğa,bebeğe,insana,suçluya,suçsuza kurşun sıkanı,anaları ewlatsız,babaları gelinsiz,bebeği annesiz,minnacık yürekleri babasız bırakanı bayrağıma göz dikeni , dağa çıkıp hakkımı sawunuyorum diyen adileri vb deyimlerle isimlerini zikredeceğim bu ve benzeri hiçbir veled-i zinayı affetmem.. hatta affedenide affetmem..

askerliğimi batmanda yaptım ben..bölgenin tehlike değerlendirme raporunda 5 kırmızı noktası bulunan bi karakoldu(yani içinde oldugu bölgenin en riskli bölgesi) ilk başlarda umudumu kestim yaşamdan.. istanbuldan gidip silahı playstationda gören biri olarak güçsüz hissettim kendimi..2 ay boyunca her gece dualar okuyarak aileme bişe söliyemeden geçirdim..ama sonralarında içimdeki nefret öle bi fışkırdıki..santralci olup nöbetim we hiçbir görewim olmamasına rağmen defalarca özel izinlerle yalwararak operasyona çıktım..bi süre sonra ziyaretçilerim geldi..tanımıyordum..ailem nasıl bi yerde oldugumu duymuş we yanıma birilerini yolladılar ertesi günde karakol komutanım çağırdı..ilçe jandarmadan isteniyordum..
karakol komutan yardımcısının yanına gittim hemen..

---komutanım beni ilçe jandarmadan istiyolar santralci olarak ama sebebi bu değil ailem we tanıdıkları burda güwensiz oldugumu biliyorlar we beni oraya yollamak istiyorlar ama ya siz söylersiniz yüzbaşıya yada ben çıkar söllerim..
--ben burdan gitmiorum ne yarın nede diğer gün benim askerliğim burda biticek !!!

bunu söliyeceğimi ilk gün bana söleseler inanmaz başkasının agzından anlatsalar yapana gerizekalı derdim ama başka bişey watanı sewmek !!!

peki ya açılıma karşımıyım ???
hayır sawaşın bitmesini kanın durmasını kimsenin üzülmemesini istiyorum amaaa...
ama açılım diye 34 orospu çocugu ülkeme bayraklarla marşlarla giricekse geldiği gipi serbest kalıcaksa soyadı türk oldugu için dawa açacağım ahmet yawşağı istediğini söliyebilecekse yemişim öle açılımı..hatta okuyanlardan utandığımım için yemişim yerine kullanmam gereken kelimeyi belki yazmıyorum ama emin olun sölüyorum...

ya ne olmalıydı...???
ewet açılabiliriz tabiki ama bunu bi taraftan eğitimle yaparken diğer taraftan temizliyerek yaparsın..askerde bi çok gizli belgeyi okudum oğlunu askere yolladıgı için kızı bi gece yarısı silah zoruyla alıkonulmuş pekakaya katılmış insanlar aileler war doguda güneydoğuda...tek eksiklik eğitimde değil güwenlik yok orda ışık yok telewizyon yok oynuyacak top yiyecek ekmek yok..orda bi karakol war güwenlik için.. ama karakol bölgeyi değil karakolu koruyor asker watandaşı değil kendini zor koruyor..aç oraya okulu wer oraya oyuncagı kur oraya fabrikayı ama bi taraftanda sal binlerce özel görewli yetiştirilmiş askerleri dağa..bi taraftan yaşatmaya çalış hakedeni diğer taraftan temizle hakedeni..

teslimde alabiliriz ama ama ama..
sınıra girdiği gipi yere yatıracaktınız o Piç Kurularını önce bi üstlerini arayacaktınız sonra kelepçeleyip kafalarına çuwal geçirecektiniz sonrada cezaewine atıp dawalarını görücektiniz..aralarından askere kurşun sıkmış olanların herbirini idam edicektiniz cahillik sebebiyle dağa çıkanlarıda müebbetle cezalandıracaktınız.. o zaman sinanın sinirleri zıplamaz kendiyle we ülkesiyle her zamanki gipi gurur duymaya dewam ederdi..o zaman sinan haberleri serederken küfürleri sawurmazdı..

hal böyle olunca agızlarda apo denen itin salıwerilmesi lafları dolaşmaya başladı..dün sanırım ntv de ismini hatırlamadığım bi insan şunu söyledi..
--son türk kalıncaya kadar apo dışarı çıkamaz
ewet kendimi acizde güçsüzde hissetesem şunu rahatlıkla söliyebilirim eğer ben yaşıyorsam apo dışarı çıkamaz we bunun için yemin ediyorum burda şimdi...


ya o kadar sinirliyim ki bu konuda aklımdakiler klawyeye dökülemiyor sinirden mantıgım bana yazı yazdırtmıyor..ama bunlar olurken asmalıda oturup bişeyler yudumlamak, caddebostanda denize bakmak,sabahları kitap okurken bogazda wapur keyfi yapmak,pek bi koysada kaçınılmazım olmaya dewam ediyor..

tek korkum yakında hepimiz pekakayız mitingi yapılması..o zaman bende cem abim gipi ipodumla eyfel manzarasıyla koşuyor olurum heralde !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails