24 Ekim 2009 Cumartesi

futbol sadece futbol olmadı benim için !!



amatör bi futbolcunun oğlu olarak geldim dünyaya..yani sewmeme gipi bi şansım yoktu bu mereti..evin kendine has kokusu bengay'ın ta kendisiydi !! 3/4 lü yaşlarda statla tanıştım o zaman sahalar kum oldugu için tozu yutarak öğrendim futbolu..daha o yaşta babamın maçında çıkan kawga sonucu poolisler sahadaki bütün futbolcuları otobüsle karakola götürdükleri için dolaylıda olsa ağladım maç yüzünden..6lı yaşlarımda ilk defa Ali samiyenle tanıştım we maçın heyecanlı yerlerinde baaabaaa çişimmm geldiği dediğim için belkide ilk şaplağımı yedim bi maç yüzünden..sonralarda babam koptu futboldan bense daha bi bağlandım o sewmemeye ben aşık olmaya o nefret etmeye ben tapmaya başladım futbola..14/15 yaşlarında okul takımına girdim takım okulun olmasına karşın ortaokuldan iki kişi wardık bense o koca koca abilerin o lisesonların arasında forma şansı buluyordum..bir kartalspor maçı esnasında 60küsürlü dakikalarda oyuna girdim we bol gelen şortuma rağmen çeke çekiştire 2 gol attım sonra seçmeler sonra kazanmalar we karşı dikilen bi adam...o beni maçtan maça taşıyan futbol manyağı babam !!!
---futbolcu olmayacaksın..derslerine çalışacaksın..bacagının kırılmasına ayaklarının çarpık olmasına üç kuruş paraya düzensiz bi hayata sawrulmama vede bi futbolcu serserisi oluşuma göz yumamzmış..hayallerimle kaldım..kaldım ama ali samiyen le arama giremedi benim her hafta sonu erkenden ewden çıkar küçücük yaşımla sabahın köründe biet kuyruguna grer maçı statan seyrederdim sarııııı kııırrrmıızzzıı şampiyonnn cimboooommm diye bağırarak.. polis amcalar ittti kakaladı,büyükler ayagıma bastı,cüzdanım çalındı,üstüm başım pislendi..lakin karşıma biri daha dikildi karşıma gene bir adam bu sefer kat müdür yardımcım mustafa..önce okul takımından uzaklaştırttı beni sonra ailemi çağırıp maça gitmemi yasaklattı !! ama bir şampiyonlar ligi maçı için gene okuldan kaçıp raporuda mecdiyeköy sağlık ocagından alınca disiplinin yolunu tuttum..bir barcelona maçında kendimi duşakabinde buldum..yan komşumuz fikret amca tülay teyze annem sinan diye bagırıyorlar kafamı suya sokmuşlar..ne oldu dedim ??? bayılmıştım..2, golü attığımızda yüreğim dayanmamış bayılmıştım..sonra bu tekrarlarlanınca karşıma bi adam daha dikilmiş oldu !! doktor bilmemkim.. maça gitmek kesinlikle yasak heyecanlı maçlar tw dende yasak..sonra hayatımın maçı çıktı karşıma.. uefa kupası finali..kophenag altı üstü bi uçakla gidebileceğim bi yerdi..ama gidemedim..ne yaptıysam olmadı..ama deselerki 1 top 3 direğin arasından girecek we sen hiç ağlamadığın kadar ağlayacaksın inanmazdım..ama tamda öyle oldu sanırım bi insan bi maç yüzünden en fazla bu kadar ağlıyabilirdi..
lakin bendeki bu aşkla doğru orantılı olarak bide nefret geldi..fenerbahçe nefreti..ezeli rekabet oldugu dogruydu ama ebedi dostluk mostluk hikayeydi..
bu sarı laciwertli çocuklarla oynayacagımız her maçtan önceleri hepo bi heyecan hep bi stres yüklendim ben..bir haftadır aynı heyacan we stresteyim her düşüm bu maça bağlanıyor her hayalimde bu maç bağlanıyor her konuşmam buraya meyilleniyor 1 hatafdır rüyalarıma giriyor uyanınca bilet arıyorum..bu maç geldi çattı..tamda yarın ..
dün bi arkadaşım yarın ne yaptığımı sordu ama beni çok ii tanımıyordu..bende yarın benim için hayattaki enönemli şeylerden biri oldugunu söyledim ewleniyomusun dedi tabiki hayır çünkü ondan daha önemli =)))
yarın 20deki maç için yüzde 95 kadıköyde statta olucam..warımla yoğumla bagırmak ruhumla takıma tam desteği wermek için..we sarıyla kırmızıyla alnımızın akıyla ordan ayrılmak içinnn..bu saatten sonra dünyadan mantıktan herkesten herşeyden soyutlanıyorum..sadece bi tek şeye somutlanıyorum galibiyete..












yukarda sözleri aşağıda sesi..sewdiğim nevizade , çok sewdiğim istiklal caddesi en sewdiğim galatasaray triosunun kesişmesi !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails