10 Ekim 2009 Cumartesi

yalnız bırakın beni yalnız kaldığımda !!

ya lütfen ama lütfen ama on kere lütfen...;
eğer 20 senedir görüşmüyor değilsek
eğer efsane bi karşılaşma yaşamıyorsak
eğer hayati bi mesele anlatmayacaksanız
bu ve en az bunun kadar değerli bi nedeniniz yoksa yolculuk esnasında kitap okuyorsam camdan dışarıya bakmış gidiyorsam dalmış gitmişssem gelmeyin yanıma..gelmeyin ama kesinlikle gelmeyin..

sabah 9 akşam 6 arasında işte oldugumdan, evde oldugum zamanlarda bilgisayar tw aile bireyleri ile oldugumdan,daha sonraları dışarda oldugumdan ,hafta sonları arkadaşlar onlar bunlar şunlarla oldugumdan kendimle olma fırsatı tek bi yerde kalıyor..yolculuklarda..o yolculuklarda kendimle kitap okuyor keyfimle müzik dinliyor ,kahyasıyla düşünüyor,sinoyla hayal kuruyorum..

yalnız kalmaktan nefret eden ben azıcıcık yalnız kaldığımda ---ooo sinan naber diye yanıma gelenlere uyuz oluyor nefret ediyor bi anda boğazlarına sarılmak istiyorum..
24 saattir başkasını sewiyorum kitabını okuyorum ömer uzunerin..hani mükenmel olmasada bayagı bi özdeşleştirdim..öyleki kitapta yavuz yazmasına ragmen sinan diye okuyabiliorum..fekat dün akşam motora binmişken yanıma fatin abinin gelmesi trende bana eşlik etmesi sinirimi had safhaya çıkardı..bugün trene binmiş camın kenarına oturmuş az bişi raylara bakmış sonra kitaba yumulmuş ordaki yavuzu sinan çewirmeye hazırlanırken ismini bile bilmediğim o meçhul abinin gelip oooo naber ne war ne yok piyasa nasıl demesi ellerimi titretti..sana kardeşim sanane benden banane piyasadan ondan bundan.. ya görmüyormusun gencecik bi adam kitabına yumulmuş kendiyle kalmış belliki kurucak hayali, özlemini çektiği bi dünyası war kendince..ne gelip içine sıçıosun o dünyanın, o vaktin..ve soru sorup cewabını aldıgın halde o seni umursamadan kitabına dalıyorsa neden ısrarla sorularına bi yenisini ekliyip üstüne sekizli uydu takma konusunda bilgiler weriyorsun bana..sıçtırtma uyduna git başımdan yalnız bırak beni..kalabildiğim azıcık yalnızlıkta bi başıma bırak...
sinirliyim ..gerçekten ama gerçekten ufacık yalnızlıgımın içine sıçan bana bunu koca bir dert haline getirten herkese sinirliyim..

işte haddinden fazla meşgul oluyorsam ewde bilgisayar tw diğerleriyle yeterince ilgileniyorsam dışarda zaten bi başıma takılamıyorsam ,e motorda wapurda trende uçakta da yanıma sen geliceksen ; nerde düşünücem ben?? nerde ilerde neler yapıcagımı düşünücem?? , nerde ewlilik hayali kurucam?? , nerde araba alsammı diye soru sorucam kendime?? , nerde sewgilimin özelliklerine karar wericem?? , nerde tatil planı yapıcam kendimle?? , nerde gözlem yapıp insanlarla dalga gecicem sadece kendi beynimle?? , nerde bi kızı düşünebileceğim?? , nerde lan nerde söyleeeee !!!!



ne güzeldi..deniz..ege..güneş..kum..tatil..yaz..sebepsizce bakıosam hatta bu post'a bu fotoyu koyacak kadar saçmalıyorsam demekki çok özlemişimdir =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails