31 Ekim 2009 Cumartesi

zarttım zurttum !!

yıkıldım..
sabah karanlık bi hawanın üstüne bide yukardan doğru yağmur şıpırdaması beni keyifsizlendirdi..


çemkirdim..
--mayonez de
--peki

--barbekü we tuz
--buyrun

--pipette verirsen lütfenn
--tabi

--arkadaşım sen burdamı çalışıyorsun yoksa konuk elemanmısın ya herbi boku istiyecekmiyim böle.. iiki whooperı filan werdin..
--ne olduki efendim
--onuda kendin bul hatta zahmet etme ben söliyim arkadaşım bön bön suratınla herşeyi  istemek zorunda bıraktın biraz dikkat et yaaa...

burgerdeki servis elemanına buyuk seçim whooper diorum adam whooperı koyuyor patatesi werior ketçapı werior peçeteyi werior sonra bön bön suratıma bakıyor bende haliyle çemkiriyorum..

allahım yarabbim dedim..
--peeelliiinnnn
--geldim geldim
--ne oldu kızım ne bekliosun orda
--yağmur yagıyor kızım dondum yaa ne souk kar yagıcak nerdeyse dondum dondummmm
sabah wapur iskelesindeki iki kızın diyalogu bu..lakin dondum dien warlık minnacık mini eteği üstünde de hintlilerin giydiği incecik şeylerden war.. ya kızım bu hawada o eteği nie giydin?? mini eteğe karşı dielim hatta giysinler bolca sexy olanlarından hatta ama bu kış günü ne demeye giyersin madem giyersin ne demeye dondum dersin..allahım yaaarrraaabbimmm...

uyuzlandım...
serdar turgut rojini dağa kaldırıcam demiş aman allahım ülke birbirine girmiş hem ne demeye böle bi boku diyebilmiş weya madem demiş her köşe yazarına bunu yazmakmı kalmış hatta bana nie kalmış...


delirdim...
17,30 : sinan kaçta gelirsin..
17,42: oğlum kaç gipi gelirsin?
17,49: kaç gipi geliceksin bitmedimi işin

18.02:geliyomusun
18.12: çıktınmı yoldamısın

.....................................
18,30...babaaa tam 7 kere aradın son kez söylüyorum işlerim war saat 19,30 gipi kadıköyde olurum işine yarıyosa beklersin yok illa daha erken alman gerekiosa ya birini gönder ya kendin gel al ama bi daha beni arama çünkü işim war...


keşfettim...
nescafe icecoffe keşfettim bugün... çokta hoşuma gitti sıcacığı ayrı güzel buz gipisi ayrı güzel açık kahwerengi latte modeline bittim..


anladım..
ekim 30 da incecik bi sweat üstüne yapyazlık bi yağmurlukla istanbula çıkınca adamın bi taraflarının donduğunu we artık kışın temelli geldiğini anladım..

karar werdim..
kazanan yalnızdırı bitirip eeee bumuydu abi diyince bir daha paul coelho okumamaya karar werdim...


güldüm...
pengueni okuyup bitirdim sonra elimde penguen trende seyahatteyim..karşımdaki genç adam :
--gazeteye bakabilirmiyim
--:) tabi buyrun ama inicem ben nese zaten bitmişti sizin olsun
--komedi dimi bu
--=))))  evet
komedi ne abi yaaaaa komiklik dergisi dese bile anlıycam komedi dedi adam yaaa penguene gülemedim ama sayesinde içindekilerle olmasada dışından güldürdü beni


bıraktım...
bugünkü perfonmasıyla pengueni bıraktım.. tek bi gülüncek şey çıkmazmı yaa paredın pardon  tek bi gülümsetme oldu.. ülkeye gelen pkklı turist sayısında artış war...bumu koca derginin beni en güldürücek repliği peehh

şaştım..
febe maçı sonrası telefonlarına çıkmadığım insanların birleşip dalga geçmek maksadıyla kurduktaları  grubta an itibariyle 126 üyenin olmasına şaştım wedde kaldım..

bitirdim..
sebepsizce yaptıgım bu zarttım zurttum temalı postu ahada burda bitirdim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails