27 Ekim 2009 Salı

vaRım seZen yoğum aKsu !!

9 weya 10 bilemedin 11 taş çatlasa 12 yaşındayım..sonuçta ilkokul azizim..onla tanıştım..daha doğrusu bi hırsızlık yaptım karşıma böyle bi güzellik çıktı..bi insan hırsızlık yaparda bundan bi hayır çıkarmı ?? çıkıyor işte ..pek bi sewgili eniştem teyzoşla yeni ewlenmiş cicim günlerindeler weya aylarındalar ewlerine gidioruz sonrada tatile gidicez biz ailecek sanırsam..ewlerine gitmişken bi kaset war orda..çalsam ya ben bunu..dinlerim filan..çalsammı acaba..ya yakalanırsam yok yok bişi olmaz çalıcam uleynn banane sewdim bu kadını.hoop çaktırmadan kaset cepte kızarlarsa kızsınlar..
   o zamanlarda aptal aşığım ben..zart şunla ewlencem, zurt bunla ewlencem, sıp beni öptüüü, supp elini tuttumm.. hergün birisine meyilleniyor ne naif yüreğim..bi yandan sewgi pıtırcığı, bi yandan melankolik ufaklık oluyorum..amma welakin o kaset sayesinde tanıdım bu kadına bitiyorum..hergün herşarkısını sil baştan dinliyorum..bıkmadan kimi şarkısında eğleniorum kimi şarkısında ufuklara bakıp kendimce;kimse beni anlamıyor ben aşığım triplerine giriyorumm..utansamda camlara huuu  yapıp isim kalp malp yapmışlığımda wardır wallahi..sabah dinliyorum akşam dinliorum..kısacası warım sezen yoğum aksu...
   gün bugün olmuş ben 20 senedir sezen dinliorum..ama 20 sene önce dinlediğim şarkısından yemin ederim aynıu zewki alıyorum...insan değil benim gözümde kesinlikle değil...hani sorsalar önümüzdeki 78 sene boyunca sadece bi şarkıcı dinleme hakkın war deseler hiç düşünmem direk onu söylerim..o her ''seeeen aaağğllaaammmaa'' dediğinde ben hüngürdedim çünkü öle bi sen ağlama diorduki ağlamayanın yedi sülalesini bilmemnaaappiimm gipi -ki bi konserine dawetiyeyle gidip protokol arkası oturupta hüngürdediğim için harbiyede binlerce kişiye beni rezil etmişti-..neyse benim gözümdeki sezeni anlatmaya sanırım herbiri 8543245567 cümleli 35 post filan gerekli..niye bunları saçmaladığıma gelim...;



 pazar gününden beri eksi morallerde geziyorum..bu sabahki postta işe erken gidişimi belgeleyip gerekli değişimlerden bahsettim...dünde tatil ihtiyacımdan ki üzerine ekmekçikız gelip yay diilmisin hep aynısınız seyahatin gelmiş dedi..onun üstüne eskiden pek bi bittiğim şimdilerde nefret ettiğim ömür gedik te köşesinde
''Okul arkadaşım Volkan, aynı benim gibi sıkıntılıdır, canı sık sık değişiklik ister (tipik yay burcuyuz diyelim) ve durmaz, yapar.'' demiş bi anda oh beee iiki yayım dedim..demekki hakkatten böleyiz =)) ölee oldu böle olduuu yu geçim en iisi çünkü geç kalıyorum...akşam oldu we kulağımda ipodumla haydarpaşada buldum kendimi.. sonra ipod bana ordayken dinlemem gereken şarkıyı şinanay olarak belirledi..aldığım hazzı anlatamam durdum şöle birr baktım koca istanbula heryer ışıl ışıl kulağımda sezen allahım sen ne diye keyifsiz olabilirsin be sinan..sonra düşündüm dünya üstüme gelse ne olur be istanbulda yaşıyorum ben dünyanın en güzel şehrinde we kulagımda dünyanın en güzel kadını bagırıyor...

   devam edeesim wardı lakin şu makus tempom izin wermior....



 




3 yorum:

  1. Mösyö mösyö!
    Dikkatinizi çekerim!
    "yay diilmisin hep aynısınız" diye kestirip atmadım.
    Bunu derken bişi biliyorum ki dedim. Ne mi biliyorum?
    Bir "yay" da benim. Yaa!
    Benim de içime daral gelir, benim de seyahatim gelir vs. ondan dedim. Ayrıca, meriliğiniz de tipik bir yay halidir, mesela.
    :))

    YanıtlaSil
  2. Ne yazmışım öyle?
    "merilik" deil tabii ki, "merakilik" o merakilik!

    YanıtlaSil
  3. allahtan açıklama erken geldi yoksa meril ne diye meraktan çatlardım =)))
    aslında yay oldugunuzu tahmin edebilirdim madam çünkü yayları pek bi daha sewerim !!

    ayriyetten fotolar dewam ederse o şekilde misafirliğe bende gelicem (:

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails