2 Şubat 2010 Salı

üşenmek nedir ?? budur !!

bknz. geçen hafta için ''bu hafta yapılması gerekenler'' konulu ekraranımdaki sanal sarı yapıştırma kağıdım..
dijitürk denen kurumun kuruldu kurulalı has abonelerindenim öyleki bugün türksel süper (!) lige ödenen yıllık 321 million dölerde payım olduguna kesinlikle inanıyorum..hani kurum sadakat ödülü werse eminimki benide kırmızı halıya davet ederdi tabi onlarda benim kadar sadıksa..ama gecen aylarda bu dijital platforma ödediğim aylık 96 tl lik fatura bana batmaya başladı..üstelik neyime lazımsa süper spor paketine aboneyim yani arjantin bank asya liginde maç var bu akşam desen gel bana akşam serederiz derim..bende geçen hafta kesin kararımı werdim..napıcam ?? digiturke dicemki üyeliğimi iptal edin kardeşim nie diecekler çok pahalısınız diycem fatura tarihime kadar olan sürede onlar beni kesinlikle arayacak we sizi şu pakete taşıyalım şu kadarda indirim yapalım dicekler (nerden biliorum ee yılların tecrübesi ) peki o on gün süre içerisinde 0212 473 73 73 nolu numarayı çewirip bunu söyleyebildim mi  ? hayırr


dot'ta bi oyun oynuyo şoping and faking ismiyle ve ben bu oyuna kendimi bildim bileli bilet almaya çalışır halde sanıyorum..sanıyorum çünkü en az 25 kere ''Canlı Etkinlik Bilet Satış İşlemi Başarısız

Özür dileriz, "Shoping & F***ing/ Alışveriş ve S***ş" etkinliğine bilet alım işleminize şu an için devam edilemiyor!
muhtemel sebepler,
Etkinlik biletleri tükenmiş olabilir''
yazısıyla karşılaştım..her seferinde küfür ettim ama hiçbir seferinde yılmadım..hep denedim hep denedim..
sonunda bi keresinde yakaladım evet evet biletler açılmıştı tam alıcaktım sonra bi arkadaşım geldi aklıma oda buna gitmeyi çok istiyordu feysbıktan ona msj atıp hangi tarihte uygun olucagını sordum oda tarihini söledi artık hiçbir engel kalmamıştı..pekiiii ben o biletix.com denen siteye girip o biletlere sahip olabilmek için tuşlara basabildimmi ??? hayırrrr.. sonralarda bastım ama bilet kaldımı ??? hayırr


garanti bankası bonus karta bi kampanya yaptı 31 ocağa kadar 2 adet otomatik ödeme baglarsan 40 tl bonus veriyor..e ne güzel iişte boşta faturam olması lazım baglarım onları hem uğraşmam hemde havadan 40 tl'yi kaparım..bu sefer aradım evet onları aradım ama onlarda digiturk faturasının geçersiz oldugunu sölediler bende başka fatura için tekrar arayacagımı söledim sonra faturalarımı kontrol edip kardeşimin benimn üzerime olan cep faturasının boşta oldugunu farkettim peki  tekrar arayıp 40 tl'lik puana kavuşabildimmi ?? hayırr

son madde ebuyu aramak işte o halloldu ama nasıl ?? o beni aradı  =))

anlaşılacagı üzere dipteyimm sondayımm planlıyımmm ..

sıkıldım..
tekel işçilerinden
yağmur yağmasından..
hala sömestrda oluşumuz sebebiyle dağ otellerinin iki kat pahalı olmasından..


sevindim...
3 mükenmel transferin yanısıra hary kewell'ın gönderilmemesine ve onu çok sewdiğimizi duyurmamıza..
an itibariyle kar yağmasına..
yaz için gelen inanılmaz bi maceralı tatil teklifine..
hafta sonunu karlar içinde kayak yaparak geçirecek olmama..

tiksindim...
ahmet hakandan..



5 yorum:

  1. Valla ben geçenlerde digiturk'ü iptal ettim, bugün de kapandı yayınlar ve arayan falan olmadı =) Gerçi arasalar da ben açtımicam ama, haberin olsun dedim =)

    Bir de; o kolanın bilgisayarın üstünde ne işi var !!! ben yakınlarında bile bişiler tüketmiyorum artık, eski bir laptopımın üstüne koca bir bardak gazoz döküldüğünden beri =)

    YanıtlaSil
  2. valla ahmet hakandan ben tiksindim!

    YanıtlaSil
  3. @noRa;
    valla ben neyi iptal ettirsem beni 103 kere arıyolar geçen sene istemeden denizbanktan bonus gönderdiler kapattırana kadar canım çıktı kapattım sonra yüzküsür kere aradılar
    --gerizekalımısın kadın sen istemiyorum kart lan deli etmeyin beni'' çemkirmemden sonra bi daha aramadılar..=))hahahah valla üstüne kolay koymak bişimi ki ben malımı çok temiz (!) çok titiz (!!!) kullananlardanım..

    @ayşeLon;
    sadece tiksinmek mi hani cüneyt arkın (fahrettin cüreklibatur) diyodu ya tiksinmekten geberiyorum diye aynen öle tiksinmekten geberiyorum bu şerefsiz adi pislik meymenetsiz tipsiz dönek dalkavuk aşağılık uyuz kıl bok herifi =) ama işin kötüsü okudugum gazete nedeniyle her gün karşıma çıkıyor idiyot herif..

    YanıtlaSil
  4. Sinan,

    Bizde de digiturkun süpersonic paketi vardı..117 lirayı görünce faturada..zart dedi arado sevgili..iptal edin sportif paketi zaten ermanlar da gitti diyue..ettiler..arayan da olmadı ha..enteresan..bilmediğimiz bir paralı var demekki dedik...

    Tekel işcileri aclık grevine girmiş yaw..

    YanıtlaSil
  5. tanya ;
    valla işin aslında 6 ayda bir kere 100 tl ödeyerek digiturkun en süpersonic paketine ulaşmak mümkün ki bunu seyreden bi çok arkadaşım var ama bu yasal değil ve ben bunu almayı yediremedim kendime çünkü bu adamlar bu kadar paralar werip o maçları yayınlıyorlar kendimi hırsız gipi hissederim ama bunlarda benim gipi vicdan yok binmişler sırtımıza yolla faturayı ödesin sinan ohhhh ..
    tekel işçilerni az ewwel gene serettim ama belkide ilk defa o her vicdansızlığa hüngürdeyen her acındırana esneyen sinan bu sefer acımıyor..evet bu konuda hükümeti haklı buluyorum..fazladan çalışan binlerce insan yatarak para kazanıyor onların zararı sana bana yansıyor..70 milyon kişinin hakkını 10bin akıllı kullanamaz bence istedikleri grewi yapsınlar ama gitsinler adam akıllı çalışıp adam akıllı kazansınlar başlarım özlük haklarına..önce adalet !!
    habertürktün bu konuda yorum anketi var bi okusana.. hatta sende benim için buraya bi yorumlasana sence durum nasıl ??

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails