26 Şubat 2010 Cuma

öle..

yazarımız yıllık izninin bi bölümünü kullanmak sureti ile afrika seyahatinde oldugundan yazısını yazamamıştır..
yazmayı isterdim lakin onun yerine şimdilik..;


yazarımız kendiyle alakalı bir takım sawaşlar, kendini dinlemeler, olayları dışlardan izlemeler kısacası şahsi bunalımlar yaşadığından üstüne bide tek tesellisi olan galatasarayın  atletico madride elenmesi sebebiyle bugünkü yazısını yazamamıştır..la  idare ediverin..

bknz karmaşıklığımı anlatıveren playlist

hayat ne garip
enjoy the silence
good by my lover
mesecina
das letze hemd
the creator
sabrına sükünetine..
aşağı doğru dahada karmaşıkça ilerleyen bi list


yukardaki listeyi okuyan herkes aynı cümleyi kurar ''ne kafası bu yaa..??
emin olun dinleyende bilmiyor ve eğer çözerse haber vericek..

4 yorum:

  1. hep geziyorsun grange,öyle imrendim ki!

    YanıtlaSil
  2. sn ayşelon;
    sizi yazıları ikinci kez dikkatsiz okumaktan önce dava ediyor sonra tevkif ediyorum..
    bknz ordaki ''isterdim''in anlam ve önemi : çoookk isterdim ama yazamıyorum çünkü kös kös ewimdeyim..

    YanıtlaSil
  3. Playlist şahaneymiş..iyi misin?

    YanıtlaSil
  4. pek kıymetli grange:
    bende dikkat bozukluğu olduğu kanaatine vardım artık.üzgünüm.
    :)artık yüzüm de kalmadı.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails