4 Şubat 2010 Perşembe

güzelmiş ama eskiden....

     feysbuk denen illet sitede dahada illet bi arkadaşım fizy'den bi şarkı paylaştı dün.. şebnem ferah- günaydın sevgilim..yeni dönemin eskilerinden , kendisi..görünce içim cız etti..şarkı bişiler hatırlattı bana..telefonumun çalıp şebnemin o günaydddınnn sevgiliiiiiiiiimmm diye çınlamasını inletmesini hatırlattı..ve karar werdimki artık eskisi gipi kıpır kıpırlık kalmamıştır bende , günaydın sewgilimmmm diye telefonlar almıyorumm artık ve aşklarım meşklerimle alakalı uzun hikayelerim yok artık...
     tamda o hızla akşamına film almaya gittim belki yüzlerce film baktım ,hepsi yenilerden...5 adet film aldım..peki hangi filmlerdi bunlar ?? forrest gump, rain man, a beatifull mind ..aslında hepsini serettim bu filmelerin ama tadına tam doyamamışım ki tekrar aldım we farkettim ki bunların hiçbiri yeni film değil ve eskileri unutturuca filmler yok artık..
      pazartesi akşamı tıngır mıngır başlayan kar salı sabahı uyandıgımda her yeri bembeyaz yapmıştı..sevinç tekrar doldu göğsüme göğsüme..geçen haftadan alışıktık halk olarak buna..şöyleki meteroloji kar yagacak diye açıklama yapıyor o gün herkes markete gidiyor un şeker yağ alıyor hatta stokluyor(sanki ewde yok) arabların sileceklerini kaldırıyor (sanki büyük buluş) son bakımlar yapılıyor eldiwen bere atkı alınıyor (sanki ewde yok ve herşeyden o koruyucak) herkese telefon açılıp aman çıkma kar yağıcak deniyor (sanki kimsenin haberi yok) fln fln sanırsın afrikada yaşıyoruz hiç kar görmedik sanırsın kar geldimi 250 gün kalıcak kıtlık çıkıcak..neyse salı sabahı uyandık her yer kar akşam eve geldik her yer kaldırım =)...eskiden olsa bir hafta kalırdı kar kartopu oynamak o zamanlar vardı..her sömestrım kar tatiliyle birleşir 3-4 hafta olurdu..
       aNLadımki..
       aşklar  güzelmiş ama ESKİDEN
       filmler  güzelmiş ama ESKİDEN

       kar çok güzelmiş ama ESKİDEN...


 sevgili mehepe nin sevgili lideri demişki akp terbiyesizlikte en üst seviyede..
ulan o mecliste terbiyeden  bahsedecek allahın kulu kaldımı acaba....

   sevgili yılmaz yazdıki nejat uygur gelse bu olanlara çok gülerdi..
bende diyorumki yılmaz bende sıcak köşenden sıcacık kahwe eşliğinde tekel işçilerini sawunan sana gülüorum
ama agzımla diil..

    sevgili ayşe dün dediki bülent beyin hayranıyım röportaj yapmak için ölüorum türlü numaralar deniorum  ama olmuyor çok kibar çok nazik çok samimi  çok zeki biri..bi gün sonraki haber: bülent arınç mumcunun odasını bastı...yapma ayşe bende senin hayranınım ama röportaj yapmak için neden arınça yalakalık yapıyorsun kii ???

  çok fazla saçmaladıgımın farkındayım..ama bu postu tekrar okursam eminimki bu yazıyı silerim ama hayatım boyunca yazdıgım hiçbir şeyi silmedim bu yüzden okumuyorum..dün bi çok kişinin seretmesini sağladıgım lostu nedense kendim bugün serediorum we arkada onun yüklenmesi son buldu heyecanım we saçmalıklarım bu sebepten olabilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails