12 Şubat 2010 Cuma

başlıycam 14ünüde şubatınıda..

sevgililer gününe özel 39 ay erteleme 873 ay taksitle bilmemne..
aşkınıza aşkınızı kanıtlayın bilmemne alın..
sewgilinize bir bir tek taş hediye etmezmisiniz..
14 şubat için tatil planınızı yaptınızmı ..



taciz ediliyoruz azizim tacizzzzz..10 gündür taciz edilliyoruz..telefondan telewizyondan mailden gazete sayfalarından bilboardlardan zarttan zurttan her adım şu lanet olası güne odaklandı..neymiş 14 şubatmış..o gün sadece sewgililere özelmişş..yapmaa yaaa o gün daha fazla sarılcak millet o gün daha bi ateşli öpüşüp daha bi şewklemi sewişecek daha çok özlem mi çekilicek daha bi başkamı ışıldayacak gözler ,bütün sorunlar bitip kıskançlıklar mı bitecek noolucak ulan o gün...
kazak alınca taksidide 12 olunca sewgili kendinden geçip ömür boyu bağlılık yemini mi edicek..14 martta beraber gidilen paris turu boktan 14 şubatta gidileni en kutsalından mı olucak..tek taş yüzüğe kadınlar sadece 14 şubatta mı sewiniyor ?? almıyorum , gitmiyorum, yapmıyorum , kutlamıyorum , zaten sewgilim yok olursada kutlamıycam ..hemde burdan sözümü weiyorum..;

''iyi günde kötü günde , hastalıkta ve sağlıkta , bugünümde yarınımda , gençliğimde yaşlılığımda , zenginliğimde fakirliğimde , kısacası son nefesimi werene kadar bu popülizm kokan tuzak yapmacık günü kutlamayacagıma namusum wede şerefim üzerine and içiyorum..bunun yanısıra seweceğim şanssız (?) hatuna onu sewdiğimi bu 14 şubatın haricindeki her gün hatırlatacagıma yukarda lafların denden haliyle söz weriyorummmm...
14 şubat yapmacıkların,bir günlükçülerin,sewdiğini ispatlamak için gün bekleyenlerin geri kalan 365 gün gerçekten sewenlerin yüreğiyle kalbiylen ve tektaşıyla diil öperek uyandıranların olsun..afiyet ossun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails