12 Şubat 2010 Cuma

şu başlık neden hep zor gelir ki bana..

zat-ı alimi kandırmak için çok çeşitli numaralar yapabilirsin..ama reddemeyeceğim we uğruna yapamayacagım şey olmayan  teklifler wardır..
meg ryanın saçını okşayacaksın..
nil karaibrahimgil 37 saat boyunca sana bişiler anlatacak
sezen aksuyla fasıl yapıcaz..
madonna konseri..vb. şeylerde ettiğiniz teklife hayır deme lüksünü kendimde göremiyorum..birde bir kelime daha var bu sihirlilerin arasında... PARİS..evet bu 5 harften oluşan sihirli kelimeyi sölediğinizde beni benden alıp ettiğiniz teklife her halta karşı varım diyorum..2 gün evvel bi mail geldi; parisin üstten görüntüsünün slayt hali ...bende o dosyayı açtım sonra baktım ki peşpeşe 4 tur atmışım o fotolarda ..ya ne biçim bi yerdirki her taşına her binasına bakarken göz ışıldatır..istanbuldan başka bi yerde yaşıyamam diyen bi insan nasıl olurda bir şehre bu denli aşık olur..sırf bu yüzden fransızlara sempatim artı o hart hurt dillerinede ilgim arttı..hepsi; o her binası taş , her fotografından tarih sanat aşk akan, her sokağında cool'luk kokan o lanet olası şehir yüzünden..hani bi erkek iki kadına birden aşık olur ya..birinin şefkatinden diğerinin güzelliğinden geçemez ya..heh bendekide o durum..parisin görünenine istanbulun görünmeyenine aşığım.
buraya pps dosyası yüklenemedğinden olayın linkini werim..beeeri
http://hotfile.com/dl/27663476/586c25c/BaladeAuDessusDeParis.pps.html


vakti zamanında demiştimki..türk tatlısı pek sewmiyorum ne sewiyosun dediklerinde daha amerikan tatlıları..
seneler geçti hala bu laf bana hatırlatılır ve hala aynıı tartışma sürer..amerikan özentisi olmakla suçlanırım eleştirilirim tıpkı lost flshforward 24 sex & city seretmem gipi..
yau tamam hadi amerikan dizilerini seretmemek gerek yerli malı yurdun malı demek türk filmlerine destek olmak türk dizilerini seretmek gerek böylece türk olabilmek demek..akşam açtım tw yi kurtlar vadisinde 3 kuruşluk çöpçüden olma mafyalar dewletten büyük oluyor zap yapıosun amcasının karısıyla sewişip aslında amcasının kızıyla nişanlanıyor zap yapıosun ötekinde hapishaneli bi dizide türlü entrikalar dönüyor fln fln.. ee oturim bunlarımı izliyim ben şimdi...bende naaptım saldım kendimi dışarıya solugu aldım asmalıda..

gözlerimden uyku klawyemden saçmalık akıyor...(saat ve nerden geldiğim önemli bi detay)

yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcazz yatcaz kalkcazzz 14 şubaaaattttt aman ne güzell ne heyecanlııııı şimdiiden kıpır kıpırım =))) çıkaranın allah belasını wersin =))

4 yorum:

  1. Ne saçma ne absürd bir gün ya!Tek bahanem Valentine's DAY filmi olabilirdi.O da o gün çıkıyormuş.Gidersem ne olayım!

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten merak ediyorum neden adam gibi bi dizi yapamıyor Türkler geneli aşiretlerle ilgili falan sinir oluyorum ya 14 şubata gelince oda bi bakıma eğlence aslında önceden bende sinir oluyordum ama şimdi farklı bakıyorum hediye bile alırım o derece:D:D

    YanıtlaSil
  3. Ah bende izlemiyorum türk dizilerini ama siesayların hastasıyım..

    YanıtlaSil
  4. to ayşelon;
    hahaha destekliyorum hatta o günde romantizme dair hiçbir halt yapası gelmiyor dimi insanın ?

    to wimparella;
    sebebi şuki bir tane ağa paşa dizisi çekiliyor reyting tawan yapıyorr haydaa 35 tane ağa paşa dizisi çekliyor türkiyede belli şeyler satıyor komedi erotizm we acitasyon..ama şimdi farklı bakıyorumun altında kesinlikle şu wardır ''yeni heyecan'' bknz bi sonraki post =)

    to tanya;
    cnm benim biz bu ülkede sessiz azınlıgız ve böle kalıcaz mecburuz internetten dizi seretmelere yada diji supersonic paketlerine tw seredebilmek için paraları gömmeye

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails