6 Şubat 2010 Cumartesi

güneşli bir cumartesiydi oysaki !!

şirketteyim..günün en berbat haberi şimdilik bu..güneş var ve cumartesi yani şamda kayısı gipi bişey , pozitif enerji kamyonu gipiyim..bilgisayardan bi ses geliyor...abi az ses versene diorum..şaşırıyor..sonra bi daha çalsana diyorum dumur oluyorrr..

gözüm yolda gönlüm dardaaaaa

ya kendin gel ya da haber yollaaaaa
duyarım yazmışsın iki satır mektup
vermişsin trene halini unutupppp
kara tren gecikir belki hiç gelmez
dağlarda salınırda derdimi bilmezzz
dumanını savurur halimi görmez
kan dolar yüreğim gözyaşım dinmez
yaraaaa bende derman sende
ya kendin gel yada bana gelll de
duyarım yazmışsın iki satır mektup
vermişsin trene halini unutup
kara tren gecikir belki hiç gelmez
dağlarda salınırda derdimi bilmez
dumanın savurur halimi görmez
kan dolar yüreğim gözyaşım dinmez........
sözlerini bende söylüyorum..yavuz bingölle beraber..kasvet doluyor içime..gam yükleniyorum..şarkının sözleriyle hiçbir baglantı kuramıyorum..ne haber bekliyorum nede gönlüm darda aslında..ama alttan bişiler tetikleniyor olucakki sessizleşiyor ve benim dinlediğimde isanların çok garipseyeceği bu şarkıyla cumartesi günümü şimdilik boka çeviriyorum..

böyle bi saçmalığı kimsenin yaşamayacagını ve böyle bi şarkıyla kimsenin gününü boka çewirmeyeceğini bildiğimden şarkıyı tam olarak
şuraya  koyuyorum...
ayriyetten nie böyle olabildiğimi an itibariyle merak ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails