18 Şubat 2010 Perşembe

işe yarayan digitürk blöfü..!!

     vakti zamanında yapılacaklar listemde dijiyi arayıp üyelik iptal blöfü yapmak vardı..ben bunu yapamamış ve yapamamış olduğumuda burdaki tertemiz sayfaya yazmıştım..pek bi sevgili bi kaç arkadaşımda biz aradık iptal ettik ne arayan ne soran var demişti..heh işte o to do listteki görevimi dün itibariyle yerine getirdim..sayın müşteri temsilcisi kızcagız binbir laf söledi şu kampanya bu kampanya dedi o dedi bu dedi yok dedim..programlardan ve vermiş oldugunuz hizmetten hiçbir sıkıntım  şikayetim yok tek şikayetim fiyat politikanıza ve bu sebeple bir daha dijitürk kullanmıyacagım..ama sinan bey laflarına aldırış etmedim sonra telefonu  karşılıklı teşekkürleşmeyle kapadık..
bugün öğlen vakti cep telefonuma tanıdık olmayan bir numaradan çağrı geldi dijiden arıyolarmış müsaitmiyim diye soruyorlar
hahahayytt evet müsaitim dedikten sonra başladılar eski müşteri olmamdan ve sizi ailemizde görmek istiyoruz klişe laflarından..ben biraz daha blöf yaptım aylık 95 tlik olan spor paketi 75e indirdiler bir ayda bedava verdiler yok dedim oda pahalı zaten seretmiorum..sonra spormax mymax ve moviemax leri çıkarıp bir ay bedava we aylık 45 tlden spor paketini teslim aldım..en komiği adamın kapatırken lütfen üyeliğinizi iptal etmeyin paket değişikliği yapmayın ve bu 12 ayı aynı pakette geçirin we önümüzdeki şubat ayında tekrar pazarlık yapın çünkü 6 senedir abonemizsiniz ve 3 senedir kişiye özel kampanya kullanıyorsunuz..aklımı sewiyim aklımı..!!


ps..bana itiraz eden arkadaşlara , aramadılar senide aramazlar bekleme boşuna diyenlere isterlerse beni aradıkları numarayı verir ve pazarlık yapmalarını sağlarım yada onların yerine dijiyle konuşur onlarada uygun fiyatla diji keyfi yaşartırım..=)))


eskiden şimdiki gençler diyip beni ve benim jenerasyonumu kastedip laf söleyen ihtiyar ve büyük insanlara uyuz olurdum..ama bugün ;

namlıda öğlen yemeği yerken küçücük minnacık bi çocugun garsona çaydan artan şekeri verirken ; ''ama bu şekeri çöpe atmayın ,yazık olmasın kullanın''

akşama dogru annesiyle gezinen küçük bi çocuga göz kırptıgımda çocugun annesine '' anneee abi bana gözünü kırptı ya beni sewiyo demek dimiiiii''

bakkalda alışweriş yapan anne babasına şeker aldıran, sonra onu yemek için izinler istiyip annesinin hayır yemekten sonra dediğinde ''peki annecim yemeğe kadar agzımda tutsam yemekten sonrada yesem oluymuu''

antepfıstı wermem için bana sarılmasını  öpmesini bide seni seviyorum sinan abi demesini istediğim kuzenin minik oğlunun üstüne bide çikolata verip aynı şeyleri istediğimde e demin yaptıkya seviyorum işte diyiip çikolatayı elimden almasını...

 gördüğümde ağzımdan o gıcık oldugum cümle döküldü..şimdiki çocuklar bi başka yaaa..!!

1 yorum:

  1. Sinaaaaan,

    Bizi de aramışlar gecen hafta...yalnız senin fiyatlara ulaşamamışız biz yahu...117 lira olan üyelik,90 liraya inmiş..daha pazarlık edelim mi acaba hahahyt?

    İyi ki haberdar ettin bak...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails