26 Kasım 2009 Perşembe

gidiyorum bütün aşklar yüreğimdeee

sefgili bilok;

 biliosun geçen bayram senle başbaşa geçirdik..ama bu sefer kandıramadın beni çünkü geçen sefer çok koymuştu biliosun..yok yok senle olmaktan pek fazla şikayetim yok aslında  ama ara sıra kısa ayrılıklar ii olur ilişkimize biraz ara werelim, biraz kafamızı dinleyelim,hayatımızı biraz gözden geçirelim diye bir tutam uzaklaşıyorum buralardan ..seni özlersem ki özliyeceğimi tahmin ediyorum 5/6 güne dönerim yok eğer özlemezsem bilki biraz daha uzatıcam..ama şimdilik planda sadece barcelona we valencia var..sözü fazla uzatıpta ortalıgı duygusallıga bogmayalım,hazırlamam gereken bi valiz içine girmem gereken bi yatak  sabahında 5inde çıkmam gereken bi yol we 8,20de kalkıcak bi uçağım war..


elveda asil vede güzel vede yalnız ülkem !!!


ps..i love you =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails