5 Aralık 2009 Cumartesi

gidiş ve dönüş ne kadar çileleşebilir ?? bu kadar !!

25,11,2009  saat 15,25 ;
aloo ya ebru hanım ne oldu hala haber yok bu nasıl iş ??
sinan bey bende çok gerginim sizle beraber bi çok yolcum war hala bekliyoruz..
peki haber bekliyorum..

19,30..
--sinan bey pasaportunuz çıktı..
--ok yarın alana getirin


26sında saat 08,20de uçuyorum 25i akşamı saat 7ye kadar pasaportum yok ortada çıkmamış wizemle beraber böylelikle ne planım war ne walizim 7,30da haberi aldım sinirle gidip traş oldum ewe ugradım üst baş değiştirdim bok war gipi gene dışarı çıktım gecenin 12sinde geldim duş aldım walizi hazırlamaya başladım 15 dakikada o işte halloldu daldım uykuya 4,30da uyanım walizin unutulanmlar kısmını hallettim..we artık yoldayım yaşasınn..

06,00
hawalanındayım.. lakin burası bi hawaalanımı tam olarak bilmiyorum.. her ucagın yanında 3hrs delayed 5hrs delayed yazıyor.. anonslarda bilmemne uçağı gecikecektir anonsları bizim uçağın yanında yazı bile yok.. belirsiz bi iki saat bekleme sonrası lawabodayken şu anonsageliyor bilmemkim sefer sayılı istanbul barcelona ucagı atatürke inmiştir herkes küfür ediyor ben sewiniyorum en azından nerde oldugu belli oldu we lounge lara giderim die =)sonra o anonsata kolpa çıkıyor beklemeye dewam sonra neyseki uçak sabihada o belli walizleri werdik beklemeye koyulduk saat 10,20 sadece wallizleri werdik..normal saat 08,20, boardinge 10,30 bastılar ama ben daha kahwe içiorum sonra pasaport kontrole gittikkk kiii gitmez olaydık çalışan 3 gişe bekleyen binin üzerinde yolcu adayı.. neymiş sis warmış neymiş polisler grewdeymiş kawgalar gürültüler yumruklar tekmeler ne ararsan war keşmekeş bi alan..neyseki alandan geçtik fakat oda ne kapıya geldiğimizde şokkkk sözler;
 e barselona uçağı çoktan kalktı-
 iştr o anda çirkefleşiyorum..
lan nasıl kalkar

 beyefendi kalktı alamam içeri sizi
 çık lan şurdan nasıl kalkar check inimi yaptıurmışım alan birbirine girmiş elimde kemerim el cantam sigaralar telefonlar çakmak  o bu koşturuyorum herkes bana bakıyor sonra kapıya geldiğimde benim gipi 10 kişi daha war  neyseki yarım saat daha bekledik serwis geldi uçağa gittik tacizli bakışlar bagırışmalar filan uçak bekliormuş bizi peki ben susarmıyım weririm agızlartının paylarını takarım ipodumu.. sonra 1,5 saat daha bekledik bi kaç yolcuyu daha sonra alkışlarla onları karşıladılar bi tartışma daha neyseki uçak kalktı 16,30da barcaya indik  sonra başladık waliz beklemeye tam 1 saat 5 dakika bekledik bi açtım agzımı ama öle böle diil ingilizce ispanyolca türkçe üç dildebagırıyorum , küfür ediyorum etraf gene karıştı neymiş efendim yanlış terminale gitmiş haydaa aldılar bizi başka terminale götürdüler tabi bu arada ispanyol polisi bana gelip 2 saat bagırdı ben ona o bana ben ona o bana bi yerden sonra öle bi hale geldikki millet araya girio filan bi ara kazara rehber gerizekalısı gelip sinan bey içeri almıycaklar filan dedi onunda azına sıçtım ama sonuna kadar haklıyım 3,saat 20 dakikalı yolculuğum 12 saate dönüştü we walizlerimiz yok ortada nasıl çıldırmaz insan..paris hawalanı olsa anlıycam newyork olsa anlıycam atatürk olsa gene anlıycam lakin o anda alana iki uçak inmişti we bizim walizleri  karıştırmışlar...neyse walizleri alıp uzadık...

30,11,2009..dönüş
uçuş saat 15,30 saat 14,50 walizler hala elimde sistemleri yokmuş walizleri werdik 1,5 saat rötarla uçağabindik 45 dakikada içerde bekledik bilinmiyen bi sorundan dolayı neyseki kalktık..ama ne kalkış uçak hawalandı ama yükselemiyor sağ sorti sonra sol sorti denizin üstündeyiz tekleme we yanlama  itiraf edim bayagı bi uçtum ama ilk defa ölümüne korktum dualar okudum we gözlerim büyüdü sonra uçak düzeldi bu sefer başka bi panik önde bi toplanma bi bağırışma bi çağırış sonra doktoooorrr dokkktoorrr sesleri we lüktfen uçakta bi doktor warsa öne gelsin anonsu allahım kalbim yerinden çıkıcak zaten gerginim we uçağımda bi hastalıgı kaldıramam..neyseki oda çözüldü doktor çıktı hasta kurtarıldı..istanbula indik we ilk defa o klasik adete sewindim ben alkışlamasamda herkesler şakır şakır alkışladı we uzunca süre susmadı ama arkadaşlarıma we orda tanıştıklarıma sarıldım herkeslerde aynısını yaptı...sorun bittimi bitmedi neymiş aldıgım tobleronlar 2,5 kiloymuş hakkım bi kiloymuş bende tamam abi ya allahını sewersen hepsini iptal et lütfen dedim adam bu bunalmış buıkmış bezmiş halimi görünce diğer yolcuların hakkından değerlendirdi we onuda atlattım=) walla başı sonu hep sorundu ama ortası inanılmaz güzeldi barselonada olmak herşeyden güzeldi we her soruna değerdi..o kocaman bi pos edeceği için yarına anlatılmak üzere rafa kaldırıldı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails