23 Kasım 2009 Pazartesi

çünkü ; yaşadığımız eğlence çektiğimiz işkenceye deyiyor !!


kahwe ..?şeklinde gelen bi msj..


günlerden cuma olması ve hafta sonunun başlaması..

cumanın we işlerin güzel geçmesi..

hayatımda ilk defa bi hediye kazanmış olmak ve bunun kargosunun gelmesi..

akşam kısada olsa beni gericek bi tartışma yaşamak..



yukardakilerden hangisi bir cuma akşamında dışarıya çıkma sebeplerindendir??

a)biri

b)birkaçı

c)hepsi

d)hiçbiri

e)bize ne

aslında a'dan d'ye kadar hepsi dogru.. çünkü biri; bile yeter birkaçı; olabilir hepsi; e mümkündür hiçbiri; ihtimal dahilindedir.

ama cuma günü dışarıya çıkmak isteyen,çıkma zorunluluğu olan bi adam bunlarla da sınırlı kalmaz kendine güzel bi bahane üretir..fekaat ben bunlarla sınırlı kaldım we yukarda zikredilmiş şartların sayesinde kendimi dışarda buldum..polyanna misali kutlama için sprite'ı seçtim sonrasında ''alkolsüz olay içkilereee'' gipi mantığı asla kurulamayacak cümle kurdum..sora mrs. sezen'in parlak fikriyle; taksimi kendinden men eden mrs. özgenin protestosunu delmek için rotamızı hem bohem hemde cıwıl cıwıl olabilme özelliini taşıyan tünele kaydırdık..eglenceli bi gecenin ardı eğlencesiz bi çalışma haliydi..şükela gece pejmürde sabah yine yeni yeniden tekrarlandı..uykusuz wede mahmur wede bitkin wedde bezgin halde işte buldum kendimi..peki gittimde ne oldu yatmak suretiyle çalış(ma)dım..sonrasında ew we bi film koyma we misafirlerin gelmesi we bejeke febe maçının bi kahwe edasında seyretmek, sonra babamın pek bi yüksek sesli arkadaşlarından kaçmak suretiyle saatler gece yarısını göstermeden az ewwel ewden bi kaçış halii..niye çıktıgını neden çıktıgını bilmeden..geç olmadan dönüş we yatağa gömülüş we kursa gidiş..kurs çıkışı nescafe ice birde leman dooru ew...

gayette normal gözükebilen bi program...fekaaaattt...

iş'te herkeŞŞler çalışırken benim yatmam...

sonrasında herkes dışarı çıkarken ewe girmem..

sonrasında herkes ewe girerken benim dışarıya çıkmam..

sonrasında pazar sabahı herkes uyurken benim taksime gitmem..

sonrasında öğlen ertesinde herkes akınla taksime gelirken benim taksimden ewe dönüyor olmam...



şekil 1a 2a ve 3a dan anlaşılacagı üzere;

1)ters bi adamım yada şahsım ters olmasa bile hayatım terse gider gipi..

2)madde bagımlısı olmasam bile dışarı çıkma bagımlısıyım..



peki ama sabahında başağrısı sonrasında uykusuzluk şikayetşnde bulunacagımızı bilerek bu programları her hafta tekrarlıyoruz..her hafta başında weya her pazar sabahında dışarı çıkmama sözleri wersekte neden tutamıyoruz kendimizi...nedennn ??

çünkü çektiğimiz işkence yaşadağımız eğlenceye deyiyorrrr =)



hamiş...

altı üstü beyaz bi su diyip geçme o ince bardaktakini..

düşün sabahına sana vereceği o muhteşem başağrısını

lakin sanma uykusuz kaldım, başım ağrıdı diye yıkılacak bu dünya..

yaşa, yaşada tadını çıkar bir daha asla geri döndüremiyeceğin yıllarını...





hamiş2..nasıl olmuşta böyle saçmalamış diye düşünürsen sende hafta sonlarını uykusuz geçir bak pazar akşamında ne hale geliyorsun...



hamiş3..akşam çiçek abbası seyrettiğimden beni herkes lafını herkeŞ şeklinde kullanıyorum..kullanmakla kalmıyor her zamanki gipi eski törkiş sinemalarını çook sewiyorum...



   hamiş4...aslında sprite'tan gelen bu tshirtün hiç bir değeri yok..ama bir o kadarda değerli(bknz saçmaladığını anlatımdaki bozukluğu gördüğü halde cümleyi değiştirmemekteki  ısrar) çünkü zat-i alim'e hayatım boyunca bir sakız veya cocacola'da bedawa 330ml kazandınız bile çıkmadı.. her kapagı kaldırıp altına baktıgımda lütfen tekrar deneyiniz yazdı..işte bu yüzden seneler sonra gelen bu 3 kuruşluk tshirt bana 868191567 milyonluk mutluluk salgılattı kimbilir belkide şansım döndü !!

1 yorum:

Related Posts with Thumbnails