7 Kasım 2009 Cumartesi

dakika we skor için sinana bağlanıyoruz !!

08,26
annemin kapımı açışı we sinan diye seslenişiyle gözlerimi açıyorum..ben gidiyorum diyip bişeyleri ısıtıp ısıtmıyacagını soruyor bende ne oldugunu anlamadığım şeye hayır diye cewaplıyorum..başımın çatladığını farkediyorum yataga iyice gömülüyorum

08,41
telefonumun sesiyle uyanıyorum..kim oldugunu anlamadığım kişi kanka naber yatıyomuydun diyor ewet diyorum bilmem nereye bugün gidicez dimi olmazsa şimdi gidelim diyecektim diyor arayanın ebu oldugunu anlıyorum we uyuyorum ben seni ararım diyorum başım hala çatlıyor

08,55
başımın agrısı  uykumu engelliyor yatakla wedalaşıyorum elimi yüzümü yıkayıp ewde bi tur atıyorum..ewde tek başına filmine konu olucak kadar yalnızım..duşa giriyorum sonra az ewwel demlenmiş çayın altını yakıp kahwaltıya oturuyorum başım hala çatlıyor...

10,40
eminönüne ayak basıyorum..cumartesi için erken sayılabilecek bi saatte işe warıcam..arkadan bi ses geliyor ne işi war ulan bunun burda !! sana diorum oğlummm bunun ne işi war laann kaldır lan şunuu..16/18 yaşlarında bi piç kurusu balıkçı kendisinden belki 1 weya 2 yaş küçük gariban selpak satıcısına demirlere atıgı montu için hesap soruyor..bakakalıyorum..sonra bi kaç adım daha atıyorum ses dewam ediyor tekrar dönüp bakıyorum we içimde ikilem yaşıyorum hızlı adımlarla gidip agzını burnunu kırmak istiyorum o piç kurusunun.. kendisi balıkçıda çalıştığı için o garibanı aşağıladığı we hor gördüğü we kendini efe sandığı için sonra sakin olmayı sağlıyorum we yoluma dewam ediyorum..başım zonkluyorrrr..

13,00
ben gidiyorum diyorum hasan nereye diyor ewe diyorum bekle o zaman biraz az işim war halledim gelim sen çıkarsın diyor başıma geliceğini bilerek tamam diyorum...

13,40
feysbuku emeseni ekolayı o-nu bunu hepsini kapatıp bilgisayardan soyutlanıyorum hasanı arıyıp nerde oldugunu soruyor acele etmesini söylüyorum oda 5 dakika sonra ordayım diyor..

14,02
lan 5 dakika olmadımı diyorum oda 5 dakika daha diyor bi 45 dakika daha beklemektenm korkuyorum tamam diyorum başım fenalardaa

14,50
karnımın acıktığını hissediyorum..we direkmen yanımda olan mc'e giriyorum ilginç bi tercihle hamburger menu ilawe 3 hamburger alıyorum ebunun ofiste soluklanıyorum..

15,10
ebu evrene yarım saate döneceğimizi söylüyerek yola çıkıyoruz kızıltoprakta kilitleniyoruz elektrikler kesik dolayısıyla trafik ışığı denen bişi yok we dolayısyla sağdan soldan; it herif burası ters yön, yawşak beklesen ölürmüsün, biraz geri al geriiiii,ben böle belediyenin yedi cediiniii gipi aflar yükseliyor..ağrıyan başım nirvana yapıyor..

15,52
caddebostana zor warıyoruz şaka gipi

16,48
sonunda tura geliyoruz ama park yeri yok bu seferde isparkçılar bile iplemiyor bizi çünkü yerleri yok.. biraz dolaşıp beleşinden bi yer buluyoruz e az bişi yürüyoruz..ebu ewrakları teslim ediyor ödemeyi yapıyor üstü çok demode we bakımsız eteği we çizmesi pek bi sexy ebru onun hakkında konuştuklarımızı bilmiyor acaba bilseydi bana sinan bey sizin ewraklarıda hafta içi bekliyorum tarihte sıkışmayalaım dermiydi..aslında pekte edepsizleşmiyoruz ama  hareketleriyle we konuşmasıyla dalga geciyoruz

17,51
5'te söğütlüçeşmede buluşacagım insan sonunda arıyor neyseki o da yeni geldim diyor bende bi kaç dakika sonra orda oluyorum..we onunda geç kalmasını sağlıyan trafiğe şükrediyorum waktinde orda olsaydı efsane bi bekletme yaşatacaktım..

19,24
kadıköyden minibüse biniyorum zaman yolcusunun karısı hemen switimin cebinde olduğundan henry we clare'in düğününe gidiyorum..arada penceren baktığımda demin bu yolu geçtiğimi we şimdi bi kere daha geçtiğimi farkediyorum we kaderime isayan ediyorum..neyseki yanıma oturan 2,5 luk gizem her bişeyi unutturuyor öpmemek için zor sabrediyorum ama çıtırdan grip olduğumu düşününce buna hakkım olmadıgını farkediuyorum..annesinin benden önce müsait biyerde inebilirmiyiz demesi sinirlerimi bozuyor ama giderken bana başbaş yaptıgı için sinirim geçiyor..

20,02
ewdeyim..pc acıyor mail check yapıorum ne hikmetse feysbıktan gelen mailleri bildirimleri açmıyorum hatta feysbıkıda açmıyorum miğdemmi bulanıyor ne..yukardakileri bu sayfaya yazıyorum..arada yemeği de hüpletiyorum..

20,28
ayaklarımı tawana doğru yatagımın başucuna kaldırıp bi sigara yaktım starda korkunç bir film 4e bakıyorum ne hikmetse hiç gülmüyorum we bu gece  ne yapmam gerektiğini düşünüyorum biraz böyle kalıp sonra beni mutlu edecek bi program yapmayı hayal ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails