5 Kasım 2009 Perşembe

zaman yolcusunun NE'si ? kıl okuru yeep o benim..

kılmıyım neyim..kadıncağızın biri tutmuş 500 küsür sayfa kitap yazmış bende tutmuş o kitabı almışım..sonra bi güzel okuyorum 172 sayfa okuyup hiçbişi sorgulamıyorum ama sayfa 172 ye geldiğimde kıllığım tutuyor..taaa yandaki resimde görüleceği üzere 24/25/26 aralık 1991 salı çarşamba perşembe diyor...bende aynen yazıldıgı gipi okuyorum sonra o ''kıl''dediğim özellik ortaya fırtlıyor ve telefonumu çıkarıp tarihini 24 aralık 1991 tarihine getiriyorum..içimdeki hal aynen şu :
---heee audrey hanım şşşiiimmddii yandıınn
---ben senin hatanı bi bulimde gör bak sennn
tarih oraya gelince telefon gayet üstüruplu bi şekilde ''salı'' yazıyor..yani o gün günlerden salıymışş.bense sanki karşımda oturan audrey le tartışmış we kapağı yemiş gipisine oturup kalıyorum kızarıp bozarıyorumm..ama sonuç olarak şunu çıkarıyorumm..;
*ben orda yazan we hikayedeki gidişatı hiç etkilemeyecek bi tarhin doğruluğunu kontrol edebilecek kadar kılım..
*audrey ise benim gipi kıllara karşı önlemini alıp hiç önemsiz bi tarih/güne bile dikkat edecek kadar saygılı...

kitabın ismi zaman yolcusunun karısı...zaman yolcusunun nesi nesi karısı..KARI'sı..ya bu karısı lafı oldum olası inanılmaz bi kaba geliyor bana..ama düşünüyorum kitabın ismi zaman yolcusunun eşi olsa..yok be oda çok yapmacık..e o olmuyor bu olmuyor ne olucak? ne bilim walla bana göre öyle, karısı çok kaba, eşi çok yapmacık..yada şöyle yapmak en mantıklısı durumu eş durumundan anlatıcaz..kocası zaman yolcusuydu pühahaha derdi bana düştü yaaaa =)

kolay kolay fantastik şeyleri sewmem..millet matrix bileti için kuyruklarda beklerken bir tanesini tw den bile izlemedim..harry potter serisi umrumda bile olmadı uzaylı muzaylı filmler  böö dedirtir..yani gerçeklik yada gerçeğe yakınlık ararım..şimdiye kadarki tek istisnam lost oldu diyebilirim ama oda başlı başına bi fenomendi zaten..uykusuz geceler amerikayla haberleşip yayınlanmadımı nası yayınlanmadı yaaa diye üzülmeler nete düşeceği anı pc başında beklemeler filan..ikinci istisna diyebileceğim bişeyde bu okudugum zaman yolcusunun karısı kitabı..zamanda yolculuk eden 1991 senin 2000 benim diye yıllar arasında gezinen henry'le bu adamı tutkuyla sewen we ilginçliğiyle kabul eden clare'in hikayesi..kitabı aldıktan we okumaya başladıktan sonra edindiğim ilginç bilgi kitabın ilginçliğini zaten ortaya döküyor..kitap daha önce türkiyeye gelmiş we geldiği gipi aynen geri gitmiş hiçte satılmadan sonra kitap ikinci denemesini yapmış tr de we bunda ilgi görmüş şu anda 3, baskıda we sanırım bi kaç baskı daha görür !!

  
---lan şerefsiz ben sana daha naapim aylarca ödemedin senet yaptık ben senedi kullandım sonra abi eksiğim war dedin sana elden para werdim senedi gene ödemedin..öldürimmi ulan  seni biiiiiipppp biiiippppp

---abi istanbuldayım ama şu anda istoçtayım inanki gelicektim yetişmedi olmadı ben gidim sana hawale yapim direk banka numaralarını filan msj at sen bana...(konuşmayı ben kadıköyde duyuyorum ama adam nasıl oluyosa ben istoçtayım diyor)


---8e kadar bekle gelicem bak yeminle gelicem erkek sözü abii valla ödiycem abi minbüse bindim şimdii...(erkek sözü lafını duymayalı 10 sene olmuştur)

---cnm o zaman hafta sonu beraber gidelim banada bi eşortman alırsın sözün wardı..(90 kilonun üzerinde olduğunu sandığım 1,50/60 ciwarı boylu bi kıza yanındaki 1,75 boylarında 60/70 kilo dolaylarında bi erkek söylüyor)

---lan ne evi ne arsası lan bana paramı öde kardeşim 1 sene oldu ulan hala şu gün bugün diosun

---hanımefendi ama 150 lira yatırdım ben kartıma..haftaya biraz daha yatırıcam..peki awukatlamı görüşim tamamm iyi günler..

tamda bugün kelimesi kelimesine olması bile bu aşamadaki duyduğum konuşmalar !! yaniii fenayı fenaa



hamiş : perşembe bitmiş cuma gelmiş haberim yok..oysaki bugün hafta sonuna 8 alternatifli filan girmem lazımdı.. ne yapıcağım belli olmazdı o tmm da hiçte plansız kalmazdım..plansızım, amaçsızım, çağıranım yok konser özlemim yok, doğum günü bilmemnesinin kutlama günü o günü bu günü olan kimsem yok biletixte bakınmalarım bile yok resmen dımdızlağım !!

hamiş2:başlığa gel baaşlığaa =)

8 yorum:

  1. kitabın ağustos 2005 baskısı duruyor kitaplıkta.Türk milletinin filmi çıkan kitaba zaafı büyüktür.Hatta önce filmi izler sonra 'ayyy henryyyyyyyy' yaygarası kopartır ve yazarın bilimum kitaplarını okumaya başlar.Audrey Niffenegger bence Türkiye'de kitaplarını peynir ekmek gibi satmaya başlayacak artık...

    YanıtlaSil
  2. bi dekkaaa bu kitabın filmi mi war kiiii???
    öleyse bile ben onlardan diilim emaaa =(

    YanıtlaSil
  3. zaten genelde bu tipler kız cinsine mensuptur korkma :)
    film 3 hafta önce vizyondaydı.Eric Bana ve Rachel Mcadams oynadı.E eric bana oynayınca haliyle sevindirik kızlarımız 'ayyyyy henryyyy' yaygaralarını kopardı :))

    YanıtlaSil
  4. hmm o zaman kurtardım =)
    iiki haberim olmamış diyelim çünkü edwarrrddd diyen kızlar sayesinde alacakaranlık okuyamıyorum twilight seredemiorum...hennnrryy çığlıklarını duysaydım bu kitap rafımda diil dR'da kalakalırdı..
    ps..bu arada takip edişine bittim!!hiç farketmediğim bişiyi başrollerine kadar yutmuşssun..

    YanıtlaSil
  5. imdb'yi ziyaret etmek her zaman işe yarar.
    ps:ben de senin yazma tarzına bittim,gülmekten ölüyorum okurken!

    YanıtlaSil
  6. anaaa lafa bak beri gel biz ciddi ciddi bişiler zırwalıyalım şurda ..ayşelon ölsün gülmekten..çok aip çooookkk (:

    YanıtlaSil
  7. ayıp mayıp kardeşim gül gül öldüm işte :)
    hele 'hastalık dediğin sağlıktır be abi' postu kriz geçirtir adama.saçma sapan yazılar okuyacağıma böyle yazılar okur eğlenirim daha iyi!tebrikler devam!

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler ay$elon teşekkürler bilogır..
    23,19 itibariyle beni gülümsettiğiniz we moralime moral kattınız..
    ayriyetten zat-i alinizin bloguda keyifle okuduğum bloglar arasında..okuttukların we okudugun için bolca teşekkür..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails