4 Kasım 2009 Çarşamba

hastalık dediğin sağLıktır be abi

hastalık dediğin şey sağlığın ta kendisidir azizim..hastalık dediğin düzendir,sıcaklıktır,vitamindir,dizi takip etmektir,evde vakit geçirmektir,az para harcamaktır,nikontini azaltmak mineralleri çoğaltmaktır..ee o zaman bu hastalık aslında iyi bişeydir..
dün hafiften hastalığa dawetiye çıktı ya..ya hasta olmayı özlemişim ya  ewi özlemişim yada gerçekten tedbirli birisiyim ve bundan yeni haberim oluyor..
dünkü boğaz agrısı yerini bugün halsizliğe isteksizliğe ve üşümeye bıraktı....

---üff hastayım bana bişi sormayın
---abi bugün gelemem hastayım yarın öğlen yemek yiyelim
---hasan şu telefona bak yok de içerde de hasta de konuşmaya mecalim yok
---ne maçı abi walla gelemem tek isteğim ewe gitmek yaa


akşam olup ewin yolunu bulunca gene yemek sonrası odaya çekilip battaniyeyide üstüme çekip tw kumandası ile haşır wede neşir oldum yanına dvd nin kumandasınıda kattım bide biraz sonra ekliyeceğim şu sağdaki weya aşağıdaki resimlerleri hüplettim..eee hastayız pastiller kiwiler muzlar çilekli yogurtlar muzlar elma suları filan son derece witaminli doğal yada en az katkısızları tüketiyoruz..(aradaki jelibon o wazgeçilmezim tok karnına en az iki paket.. e hadi o tamam da ya doritosa ne demeli  e film serediorum azizim olucak o kadar)


valla bi kaç gün daha hasta kabul etsem kendimi fena olmaz hani..en azından dışarı çıkmam ıslanmam üşümem tw kültürüm artar ew alışkanlığım gelişir az para harcar bol vitamin kazanırım..hem böylece öpüşmem ve domuz gripi olmam..allahım yarabbim domuz gribinin tek korunma yöntemi öpüşmemek sanki yani agzından domuz lafı çıktımı hemen karşı taraf yapıştırıyor öpüşmüycen abi öpüşmekten hemen geçiyor..bide bugün yaklaşık sekizyüzellialtı yerde aynı yazıyı gördüm..domuz gribi  için koruyucu jel gelmiştir sabun gelmiştir domuz gribi bilmemnesi gelmişitir.. sewiyoruz sewiyoruz wallahada billahada sewiyoruz kaosu sewioruz gündemsiz kalamıyoruz..gerçekten konuya önem werişimizden olsa bu özellik gam yemem ama şımarıklıktan ve cahelletten yırtınıyoruz..
her krizi fırsata ceviren akıllı zeki we çewik esnafım allahın likit sabununu domuz gribi jeli yapıyor, her gündemde üstüne wazife arıyan pireyi dewe yapan deweyi pire sanan watandaşımda onu bi güzel alıyor..sonrada geçip karşıma anlatıyor walla bi jel aldım acaip etkiliymiş günde 36 defa sürüyorum ..ya star haber dün akşam bi haber yapmış akla zarar..haber bulamamış genç muhabir almış yanına bi doktoru gitmiş bi semt pazarına önce görüntüleri gösteriyor sonra doktor açıklama yapıyor sonra muhabirle pazarcılar canlandırma yapıyor neymiş efendim pazardaki meyveleri seçerek aldığımız için bi önceki insan domuz gripiyse we o meyweyi elleyip bıraktıysa ondan sana bulaşırmış...bababababa ya acar muhabir peki insanlar nasıl yaşıyor sanıyorsunki sen ?? sabah kalkıp yüzüyorlar sonra portakal sularını içip sahile yürüyüşle iniyorlar sonra kahwaltı sonra gazeteler sonra tenis weya golf sonra öğlen uylkusu sonra borsaya bakmaca sonra biraz kitap biraz dergi akşam yemeği we uyku bölemi yaşıyor sence türkiye ??? sewgili gencecik we güzelcecik muhabir 50 kişilik otobüse 120 kişi binen bi halkız biz aynı zamanda camlarıda kapalı gideriz ,yolda polis warsa minibüsçülerin çökün polis war dediği bi halkız biz , paraya bant yapıştıran bi halkız, ekmeği 100 kişi elledikten sonra yiyiyoruz...bunları yapıyoruz ama domuz gripi jelini asla unutmayız hemen alırız...hasssttir ordan !!



ufaktan adios amigos/as y hasta luego..bu arada aklıma geldi şu ispanyolca sunumu ne zaman yapıcam ben we nasıl yetiştiricem..fesybuktan bi ispanyol yardımsewermi bulsam ne =)
günün 11, sigarasını yudumladıktan sonra  dünyayla irtibatımı kesiyorum..we sabaha kadar uyuyorum...
ama gidip ellerimi yıkdıktan sonra tabi çünkü az ewwel meywa elledim ee nolur nolmaz !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails