24 Kasım 2009 Salı

yazsammı yazmasammı postu..

    az evvel havalanındaydım ama gördümkü uzaktan; çok medeni çok  görgülü,çok kültürlü,çok gezgin,çok zengin duran bi kadın topluluğu pekte ala bildiğin gerizekalılar topluluğu çıkabiliyor..tk kontuarında boarding kartı alıyorlar yaptıkları kawga aynen şöle: ama sen şermin hanımla oturacaktın... meltem hanım siz melda hanıma otururmusunuz hanımefendi değiştiriversin..neriman hanııımm ne oldu yanyana oturamıyormuyuzz e ama olmazki öylee !!!!.yükses sesle ama içimden bagırdım ya gerizekalımısınız siz yaaaaaaaaaaaaa !!!

pek bişi yazasım yok yorgunluktan ölmek sıkıntıdan patlamak üzereyim.. aşağıdaki video yaşama sevinçleri 100 kitabımda 60küsürlü sıralarda bi yerlerde..







hamiş..senelerdir wazgeçemediğim burger king we whooper bugün kazık attılar bana..öğlen yerken hissetmiştim ama bu whooperın tadı bi bozuk dedim..ama nerden bilebilirdimki zehirleneceğimi..dahada davosada gitmem burger'ada  girmem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails