20 Aralık 2009 Pazar

pazar sendromundayken bunu neden yapıosunn digitürk..!!


ergen olduğum/hayatın gerçeklerinin farkına wardığım/iş hayatına atıldıgım/gece çıkmalarına başladığım/kutsal cumartesi akşamlarının farkını farkettiğim/kızlara aa abla ne güseel demeyi bıraktıgım/....günlerden beri pazar günü oldum olası sewmiyorum..hele hele kış zamanı eger kayaga gitmiyosam hawa soguk kaswetli karanlık rüzgarlı wede yağışlı ise hiç mi hiç sewmiyorum...
sınawım olması dolayısıyla cumartesi gecesi mutlu mesud ew modundaydım..oturup aşağı  yarınki sınaw için texto hazırladım galatasaryı kewelı rijkardı barcelonayı ve ailemi anlatıcam..elimde sözlük, laptopta translate programı, fonda çalan lounge şarkılar, açık oldugu halde sesi çıkmayan bi tw,marlboro light,vs. vs. yani darmadagınım..texti bitirip okumaya başladım sonuçta ii iş çıkardım şakır şakır anlatıyorum..sonra da sex and the city'yi serettim carrieye bi kere daha aşık oldum..sonrada telefonda türkçe konuşunca kafam allab bullak oldu gecenin bi yarısı..
sabahın körü kalkıp sınawa yetiştim we kagıt önüme gelince acı gerçeğin farkına wardım her bi boku unutmuşum..lan de donde eresi ilk derste öğrendik o bile aklıma gelmiyor....kafamı toparlayıp tam konsantreye getiğimde az biraz toparlandım..sonra baktım olmuyor başladım doldurmaya hawadaaan sudann..sonrada werdim kağıda kawuştum sigaraya..elif aglıycam kesin geçemedim diyor..nihal sekizyüz kagıt daha gitti a1'e tekrar gelicem diydor serdar çok zordu bu ne yaa diyor batu zaten nerde oldugunu bilmiyor ..içim rahatlıyor yalnız değilim =) sonra konuşmaya geçtik en son ben girdim..ana dilim tutuldu..me encanta futbol tengo que galatasaray diyorum sonra miguel bana bakıyor ben miguele adamda şaşırdı..kaldım öle kalakaldım..sonra o sordu ben cewazpladım o susunca bende kalıyorum..muy bien dedi ama biliorum ki muy maloydu...
sonra direk buldum ewin yolunu açtım twyi ana türkmaxte güneşi gördüm..seretmemiştim..az biraz bakim dedim..nerden dedim..ilginç bi yaklaşım..cehaletten ayrılan iki kardeş..prezerwatifin warlıgından habersiz oldugu için acılar çeken ana baba kardeşler o bu..terör,cehalet, filan..we seni senden iyi anlayan norweçliler..bi anda garipsedim..kötü oldum bu acı gerçeğe...onuda geçtim nete takıldım biraz sonra bi tw dönemi daha geçirim dedim başladım zapa..kanaltürke gelince takıldım..ulan bu ne yaaaaa!!!digitürk bunu neden yapıosssunnn...filme bak kasımda aşk başkadır..
bu lanet olası film bugün denk gelmemeliydi,bugün o film yayına konmamalıyı,yada o kahrolası o lanet olası film hiç çekilmemeliydi.. sonra anladım ki kim takar pazartesi sendromunu..sendrom dediğin pazardır yaauu..


bu pazar...
pazarları sewdirecek bi halt olmadıkça sewemeyeciğimi..
güneşi gördümü beğenmeme rağmen mahsunu sewemediğimi..
cervantese aynı kur için 800 papel daha werceğimi..
bi gün çalışınca bi halt olmayacagını..
telefon kapatmanın güzel bi duygu oldugunu..
pazar romantikleşmenin fena bi bok oldugunu..
ata demirerin biri reklamını çeken salagın tam bi gerizekalı oldugunu..
ve daha bir çok şeyi....
                                                                                        farkettim...


daha ilginç benzetmelerde bulunmuştum ama pınarınkiyle kasımda aşk başkadırın yorumu bende artık güncellendi we öylece kaldı..''köpek gipi acıklı''...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails