22 Aralık 2009 Salı

bir gün ama iki keşif

evdeyim..canım ailem acık..canım sıkıldı..cıkıp eğlenesim war müzik dinleyesim..evet kafam estı ve gidiyorum nereye.....bangkong invaders'e ışınlanıyorumm oowwww yeeeeğğ pitbul'a muhteşem bi remix yapmışlar dj arada girip katkıda bulunuyorrr dur ya biraz daha hareket lazım bana diorum..live from zebulona geldim newyorkta uff bu neyaaa çok sakinn fazla lounge e tabi burda saat öğlen 1 dur ben gececi yerlere gidim..ewet aşık oldugum şehirde bi bardayım pariste t maxx teyim burasıda agır agır hareketleniyor e saat daha 19.19 neyse ewe gidim bari akşama halı saha macım war belki döndükten sonra bi barcelona yapar ramblaDa bi yerlere kaçarım..mümkünmü cevap aynen şöle gelmeli nah mümkün ama bende aynen şöle diorum nah mümkün diil...tamda burdaki siteye giriosunuz istediğiniz ülkedeki istediğiniz mekana ışınlanıyorsunuz.. canlı olarak ordaki müziği dinlemek suretiyle..türkiyeden 360, crystal ,ghetto,karga,the hall,indigo ve ulus 29 dahil olmuş..düşünce güzel site güzel..çok ilgimi çekmesine karşın pekte cazip olmadıgını farkettim..olay şu ki biz ordaki müziğe gitmioruz ki öle olsaydı ewimizde oturur muhteşem playlist yapar eğleniomuş gipi yapardık..biz oraya ambiansa gidioruz..ama genede ilginç bi fikir we kullanılabilir..

markafoni denen zırtaboz siteye ara sıra bakıyorum ama her baktıgımda sinirleniorum ..bana mı özel yada bendeki şanssızlık burdada mı tecelli ediyor ne ; her baktıgımda kadın markaları, kadın ürünleri nazar boncukluk bi tek cK underwear'ler koymuşlar ki onlarda zirzop şeyler..bugün bi umut bi daha baktım ama nerdeeeee..fekat bişi keşfettirdi bana bu markafoni..walltogetherrrrrrr bu duwar stickerlerını biliorum aslında.. cünkü ewde plazmayı duwara çaktırıp beş dakika sonra ulan bu yüksek oldu diye çıkardıgımda bana hediye olarak duwada 4 adet delik kalmıştı çorum leblebisi şeklinde..o leblebileride bu sticker denen meretlerle kapamıştık..ama bugün gördüklerim bana ew hayali kurdurucak kadar güzeldi..ki zaten ewimin erkeği oldugu takdirde eşim olucak dünyanın en şanslısı kadının fikrini sormadan itirazını kabul etmeden siyah beyaz bi eyfel stickerıyla ewi süsleyeceğimi senelerdir biliyorum..ama bunlar başkaydı güzeldi gençti aşkçaydı çocukçaydı olguncaydı romantikçeydi ama hepside güzelceydi..aynı zamanda laptop için olanı iphone için olanı fln fln da war..warda nerde war diyorsan ahada burda war heee olduda bu yetmedi ahada şurdada bi başkası war..

kartutkusu diye prowakör bi terör örgütü war..ewet bunlar cidden terör örgütü çünkü bugün 6 tane msj atmak suretiyle içimdeki kayak terörünü ateşe werdiler..bide oraya fotolarını koymuşlar msjları okur okumaz daldım gazetelere internete wedde telefona aradım otelleri..neymiş efedim paket olarak satıyolarmış kardişimmmmmm ben yılbaşını istanbulda geçiricem ama 1 ocaktada dağda olucam neymiş yok öle oılmazmıış ya sanane kardeşimmmm ben böle istiorum..yok olmuyor attım kartutkusuna msj bak dedim beni gaza werdiniz ama böleyken böle oldu dedim onlarda yardımcı oldular 2 saat sonra biri aradı beni sadece monte baia bu şekilde kabul ediyormuş tmm dedim olur dediki 410 tl neeeeeyyy bide gecelik fiyatıymış babababa ulan şanzelizede oteldemi kalıyoruz 2 gece kalsam yoldu yapaktı oydu buydu derken 1000-1500 telecikk ee giderim iswiçreye beaa ..ama beyefendi şirketine gidince bana dönücekmiş fiyatta bişiler yapmaya çalışıcakmış..araştırmalarım dewam ediyor..kahrolsun kartutkusu denen örgüt ne işler açtın başıma...

yazıya dewam edesim warken acilen gidesimde war..gitmek agır basıyor lakin söz uçar yazı kalır amaaa yazı bekler arkadaş beklemezz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails