26 Aralık 2009 Cumartesi

öylee böylee..

iş hayatında olanlar bilirler ; cuma haftanın en yoğun en birikimli en toparlamcı en stresli en koşuşturmalı günüdür..sabahından stresi belli eder kendini..peki böyle bi günde şirkete gidip bilgisayarı açtıktan sonra duygusallaşabilirmi ?? bi anda mutluluk salgılayabilirmi ?? evet ahada şurdaki yazıyı okursa bunların hepsi mümkündür..yazıda arkadaşlarına sewdiği insanlara teşekkür eden sezo bi hata yapıp benide zikretmiş pek değerli yazısında..bi acaip hissettim kendimi.. arkadaşlarım geldi gözümün önüne bütün sewdiğim arkadaşlarım geld..i hepsinin teker teker özellikleri..hepsiyle ayrı ayrı neler neler yaptıklarımız..sonra o kadar mutlu oldum ki.. bi insanın en büyük serweti olmasa bile büyük bi serwet arkadaşlarının olması, hakkında yazı yazabileceği,onları düşünüp mutlu olabileceği,bi sürü şey paylaşıp bi çok ortak noktasının oldugu birçok arkadaşının olması..isimlerini saymasamda yada tek tek onlara teşekkür edemesemde hayatımda olan arkadaşlarımın hepsine teşekkürü borç bilirim..

balık denen deniz mahsulünü senelerce yemesem aklıma gelmez..iş çıkışı össkenin teklifiyle karaköydeki salaşımsı balıkçıda balık yedik(bknz karaköy motor iskelesinin arkasındaki tabureler we ışıklı açık alan)..balık yemeyen benim tabagımın bitmesi 9 dakika, öskenin tabagının yarısının bitmesi 15 dakika sürdü(itiraf ediyorum balıkların sıcak kalıcagını bilsem direkmen bi tabak daha yiyecektim)..sonrasında evin yolunu bulup duş we kıyafet değişimiyle kendime restart attım lakin benle konsere gelicek özgüle tel açtıımda acı gerçekle karşılaştım aloo diyen ses gayette uyuyodu neyse uyanması için sekiz dakika werdim we beklediğimi söledim..beklemeye koyuldum kiiiiio esnada bende uyuya kalmışımm bi uyandım saat 12 olmuş telefonum çalıyorr..neyseki buluşup yolu tuttuk önce çiddemi reinaya bıraktık bizse balansın yolunu tutup yüksek sadakati azda olsa dinlemeye gittik..yüksek sadakatin gecen albümünü ben hep başkası diye dinledim kimin sölediğini bilmiodum ama şarkılar çok güzel öle dinliodum..bu sefe iice şaşırdım bi kere adam 40 yaşının üstünde oldugunu itiraf etti hiçte göstermiodu..deliler gipi müzik yaptılar inanılmaz bi bassçıcı war adam gitarıyla şow yaptı şarkı bitimlerini beş dakikalık şowlara dönüştürdü resme..n sonunda hadi gel içelim ve kolaysa yap o zamanı çalınca koptu gitti balans hatta öle bi durum olduki solisti :(ki adını bilmiorum birazdan bakıcam ) sigara yaktı şarkı bitimindede: ''ya öle bi gaza geldim ki sigarayı yakmış bulundum bunun balansla alakası yoktur ceza kesilecekse bana kesilsin'' filan dedi..gecenin sonunda çiğdemi alıp ewin yolunu tuttuk biz mutluluktan uçuyoruz deli eğlenmişiz, türkiyenin en iyi gece kulübü diye lanse edilen reinaya giden çiğdem :bi daha reinaya gitmem burda eğlenilmez diodu..benim dediğime bi gün herkes gelicek ..insanların birbirlerini keserek, o ne giymiş, bu ne giymiş ,bu kaç para kazanıyor, bunun arabası ne marka muhabbetlerinin döndüğü yerde eğlence ne arar yau..eğlence taksimdedir..beyoğlundadır, tüneldedir eğlence..eğlence taksimdir...taksimde eğlencedir...
sabahın ilk ışıklarıyla yatagımla buluştum we 3-4 saat sonrasında o yataktan ayrılıp işe gittim..uykusuz kalıp soguk yiyip öle böle olunca sesim rutkay aziz edasındaydı..
velhasıl-ı kelam sewilecek şehir şu istanbul..ve bende aynen öle yapıorum sewiyorum..
dpnt..hande we jasmin41 hoş gelmişler sefa getirmişler iiki gelmişler..saçmalayacağım saçmalıklar için şimdiden özürler filan..

2 yorum:

  1. hahahaha balıkları götürdün ama yanımdan erken kaçtın :))

    YanıtlaSil
  2. hey hey heeeyy kimleri görüyorummm..erken kaçtıgım için 876356 kere özür balıklar ve muhteşem sohbetin için 6874572 teşekkür..
    ayriyetten oturdukmu 6 saat kalkmıyacagımız bi balık masası sözümüzü unutma..
    çok öptüm gel ara sıra buraya =)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails