29 Aralık 2009 Salı

yorum..

*yolda orda burda şurda bi kızla tesadüfi olarak yüzyüze gözgöze gelince sen ona o sana bakınca  hemen neden yanındaki erkeğin elini tutar yada neden erkek arkadaşının dudaklarına yumulur anlamıYORUM..
*tren boşken we oturucak tonla koltuk warken türk insanı neden koşturur sağdakini soldakini iter çarpar anlam veremiYORUM..

*yılbaşı neden bi ayine dönüştürülür neden herkes o gün inanılmaz özelmiş gipi özenle we defalarca yılbaşında napıosun diye sorar bide üstüne hiçç ewdeyim bişi yapmıycam diyince inanmaz, yeme beni yaa yalancı tamam ekiyosun bizi gipi laf ola beri gele laflar eder algılayamıYORUM..

*tüm insanlıgın hür iradesi warken konuştugum her insanın hayallerinden çok uzakta oldugunu ,sıkıldıgını söylemesi ve buna rağmen mecburi bi hayat yaşamasına ve benimde bunlardan biri oluşuma şaşırıYORUM

*yayınlanan en aile dizisinde bile herkesin herkesi herkesle aldatmasını hatta bunlara ensest ilişkiler boyutuna varmasına hattaaaa bunların bi çogunun eski edebiyat şaheseri (!) oluşuna acıYORUM..

*şu kadın milletinin her fırsatta her arada her derede dedikodu yapmasından üstüne üstlük lafın nerelere gideceğini hiç hesap etmemelerinden bide üstüne üstlük bu hatayı kabul etmemelerinden nefret ediYORUM

*cem yılmazın 37623 kere seyrettiğim videolarını tekrar tekrar serettiğimde bu cem yılmazın neden gösteri yapmadıgına isyan ediYORUM..

*amaaaannn yaaa ben ne saçmalıYORUM..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails