6 Aralık 2009 Pazar

15 dakikada değişen pazar gidişatı =(

 tek düşüncem barcelona seyahatimi yazıya dökmek o zewkli,renkli anılarımı burda ölümsüzleştirmekti.. fotoğraflarımı koyucak, yaşadıklarımı paylaşacaktım..başıma gelenleri,aklımdan geçenleri,tawsiyelerimi fln fln..sonrada yayıla yayıla maç seyerdecek sonrasında bi film koyup cipssel, mısırsal, şıwepssel ortam kurucaktım kendime kısacası mutlu mesud ew'sel bi pazar yaşıyacaktım..sinirlerim hoplamamış olucak gerilmemiş bi şekilde haftaya başlangıç hazırlıgında olucaktım..taa ki o piç kurularının polise taş atışını sonra kameralara bakıp yawşak yawşak yawşak duruşunu görene kadar..

yatarak haber seyrediyordum sonra dikildim sonrada kendimi polis sandım küfürler sawurmaya başladım o kadar çok polis olasım geldiki gidip şimdi başwurabilirim.. agızlarını burunlarını nasıl darmadagın etme isteği war kimselere anlatamam bunu..üstekileri yapabilmemi engelediler ama şimdi yapmak istediklerim çok başka..gidip onların ewini kundaklamak agızlarını burunlarını herbiyerlerini kanatıp o kanıda beyaz kagıda döktütüp türk bayragı çizdiresim geliyor..belki delirmiş gözü dönmüş bi haldeyim we bu beni onlardan farksız kılıyor ama aramızda bi fark war ben watanıma dil/el uzatana hiddetleniyorum onlarsa benim watanıma sahip olmaya çalışıyor..ben watanımı sawunuyorum onlar haywanlıgı..ben insan olun diyorum onlar yok biz orospu çocugu olucaz diye uğraş weriyorlar..we galiba artık bu ülkede yaşamak istemiyorum...nefret ediyorum nefret ve bana en çok koyan bu bendeki nefret bi boka yaramıyor sadece pişkin pişkin sıcacık ewimde tw'de seyredip pısırık pısırık uzaktan küfür etmeye yarıyor..üzgünüm hemde çok üzgünüm !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails