20 Ocak 2010 Çarşamba

türküm derken dahada gururlanacagım hafta..!!


pek sevgili ülkemin markaları arasında yüksek sesle dillendirebileceğim gurur duyabileceğim markaları arasında türk hava yolları/türkiş ayirlayns/thy var..şimdiye kadar onur,atlas,pegasus,  sun,corendon,airarabia,emirates,airfrance,qatar, klm,singapur,iberia gipi (belki sayamadıklarımda vardır) bi çok uçak firmasıyla teşwiki mesaide bulundum..öyleki benim şanssızlıgımdan mıdır bilinmez hepsine yakınında bi çok sorun yaşadım..medeniyet timsali parisin air france'ında rötar we 6 kez yapılan passport kontrol sayesinde bir daha fransaya giremememe bile az kalmıştı..bunların arasında iki firma tam sorunsuz we uçuş keyfi yaşattı bana biri emirates ti diğeri ise türk hava yolları..we özellikle onunla uçmak için çaba sarfettim..atatürk hawaalanı we thy benim için cazibe gipi bişi oldu..
işte bu thy gecen hafta bi sponsorluk anlaşması yaptı..dünyanın en büyük kulüplerinden biri olan (ki bence manchesterla beraber dünyanın en büyüğü) barcelonaya sponsor oldu..inanılmaz takdir ettim..ve bence çok büyük bir iş..senelik 3 million euroya barcaya sponsor olucaklar..dünyanın en büyük futbolcularını thy taşıyacak dünyanın en büyük kulübünün mçlarında bilboardlarda thy logolu reklamlar dönecek we bütün dünya barcanın maçlarını seyrederken thy logolarına şahit olucak..bu olayın haberi bile milyonlarca tık görücek sanal alemde..
wodafone'un orhan gencebay'a  reklamlar için 700bin euro ödediği söleniyor oda kabul etmiş evet rakam dogruı demiş..eğer orhana 700bin euro ödeniyorsa thy barcaya kesinlikle we kesinlikle 785 milyon euro ödemeliydi..
olaydan bi kaç gün sonra barcelonadan arkadaşım vanessa hemen heyecanla bana haber weriyor bu olayıııı aynen şöleee ;
heeeyyyy yakışıklı bizim takıma sizin hawayolları sponsor olmuş artık türkiyeyi sewmeme iki neden war =) ..

gerçekten ama gerçekten bu işte emeği olan herkese teşekkür etmek istiyorum we türk hava yollarıyla gurur duyuyorum....












hep şikayet ediorum ya cnm ülkemden bugünse şükran günü..gurur duyduran sadece thy değil elbette..
insani değerleri olan maddiyatı düşünmeden sadece we sadece insanlara yardım etmek için kurulan kurum we kuruluşlar war..benim aşık oldugum hayranı olduğum bir çok kurum we kuruluş..bu kurumların arasında elbette türk olanları da war we sayıları hiçte azımsanmayacak kadar..
haiti denen bi ülke war dünyadaki utanç noktalarından biri..we o ülke geçen günlerde bizim pek yakından tanıdıgımız bi acıyı yaşadı..deprem..zaten safalet içinde olan insanlar şiddetli bi şekilde sarsıldı..binaların ayakta,insanların hayatta kalamadıgı bi acı ile sarsıldı..dünyanın pek çok ülkesinden pek çok yardımsewer insan koştu hemen yanlarına..farklı farklı milletlerden farklı farklı insanlar..aralarında tabiikide türklerde wardı..bina altları enkaz dipleri köşler bucaklar arandı..nefes alan tek bir canlı war mı diye saatlerce kazdılar didindiler..enkazın birini bir kaç ülkenin kurtarma ekibi aradı we o enkazın başına o bölgenin arandıgını ve canlı bulunmadıgını gösteren işaretler koydular..sonra o enkazın başına bir ekip daha geldi.
YENİYÜKSEKTEPE.. o ekip YILMAdı ve son bir kontrol yaptı..ve o enkazdan tam beş adet nefes çıkardı..tüm dünya bu olayı konuştu..onca üzüntünün arasında herkes birbirine sarılarak ağladı..we hayran hayran türkleri seyrettiler..haitililer onların ismini hemen koydular tamda hakettikleri gipi : YILMAZTÜRKLER..sonsuz teşekkürler yılmayan türkler..tanıdğım bi sürü nefret edilecek türk warken onlardan çok daha fazla gurur duyabileceğim bi çok türk oldugunu bana bi kere daha hatırlattınız..








bu arada avrupa birliği kapısında bekletilen bi ülkenin asil we yalnız insanları bunları yaparken dünyanın en saygın insanlarından sayılan ,konsoloslugunda kanada vizesi hak değil bir ayrıcalıktır yazan kanadanın aşağılık kurtarma ekibi ne yaptı biliomusun ??
söliyim;
yaralı we ölü kanadalı olmadıgını öğrenince ekipmanlarıyla beraber hemen ülkeyi terkettiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails