6 Ocak 2010 Çarşamba

hangisini severki allah..!!

Aşağıdakilerden hangisinin cennete gitme ihtimali daha yüksektir..??
a)müslümanlıgı seçmeyen londralı insanlar
b)5 vakit namazını kılıp orucunu tutan müslüman mısır polisi..


yukardaki soru üniversite sınawında weya herhangi bi sınawda sorulsa eminim o sınawa giren 10 milyon insan tek yürek olup tek bir şıkta birleşirler.biri bile şaşırmaz,biri bile teklemez hatta tereddüt bile etmez ikinci kere okumadan şıkları kalemleriyle ''b'' şıkkını karalarlar..ama bilemezlerki bu bi önyargıdır..kesinleşmiş tezler bile önyargıdır bu dünyada..

yirmi belki otuz gün belkide daha uzun bi süre evvel sirkeciden eminönüne dogru ilerliyodum karşıdan karşıya geçerken bi hareketlilik oldu düdükler kornalar gürültü ses..merakla etrafıma baktım ambulansları gördüm ama bi garipti bunlar we baktım ki türk ambulansları değildi..ama bi ülkede diğer bi ülkenin ambulansı neden olurki önemli biri mi geçiyordu sonra peşleri sıra karavanlar minibüsler geçti.. minibüsleri sürenlerin bi çoğuda kadındı..ama ilginç olan sürücüleri değil plakalarıydı..londra plakalı,bulgar plakalı ve birçok yabancı plakalı araç doluydu ellerindeki,camlarındaki bayrak we flamaları görünce anlamıştım bu araçlar filistin konvoyuydu..gazzeye gidiyorlardı..tek bi amaç için tek bi gaye için..hiçbir mecburiyetleri olmadıgı halde sıcacık yataklarından kalkıp sersefil bi şekilde gazzeye gidecekler ve hayat boyu görmedikleri ama acı çektiklerini bildikleri insanlara yardım ediceklerdi...kültürleri felsefeleri anlayışları dawranışları dilleri hatta va hatta dinleri bile farklıydı aslında ama tek bir ortak noktaları wardı..insan olmaları..duyguları olan,haksızlıga dayanamayan,acı çekene yardıma koşan birer insan olmaları..
aralarında bebekleriyle gidenler bile wardı..ülke ülke şehir şehir gittiler..taaa mısıra kadar..bekliyorlardı ki düğün dernekli bi karşılama olsun hatta bi kaç araçta ordan katılsın konvoylarına..ee nede olsa filistindeki müslüman insanlara yardım etmeye gidiyorlar ve müslüman bir ülkeden geçicekler..peki ne oldu..??aşağılık mısır polisi izin wermedi onlara..izin wermedi niyetleri sadece yardım olan insanlara..izin wermedi aç olan açıkta olan,hasta olan insanlara mamasız bebeklere yardım gitmesine izin wermedi..
şimdi soroyorum kendi kendime
yardımsever londralı insanlarmı gidecektir cennete yoksa aşağılık mısır polisi mi ??
ve soruyorum allahım sana

hangisini seversin; sıcacık yatagından kalkıp yardım için binbir eziyetle gazzeye giden londralıları mı yoksa onları fiListine yolamayan beş vakit namazındaki mısır polisini mi..??
hangisini seversin allahım hangisini..??


 


yukardaki fotografları 11 0cak 2009 tarihinde çekilmişim we gecenin 01.06 sında  aşağıdakileri karalamışım..

aslında çok hoşuma gitti..ihh tkp gip zıt kutupların bi arada olmasına.. liberaller demokratlar kemalistler komünistler islamcılar sağcılar solcular hepsi ordaydı we tek amaçları wardı israilin yaptıgının yanlış oldugunu we buna karşı olduklarını göstermekti.önemli olan bence filistin değil!! bence önemli olan suçsuz insanların ölmesi..görüntüler kanıma dokundu bir daha izliyince tanka taş atan çocuklar wardı tank we taş !! tam donanımlı bi asker we çocuk !! ne kadar adilceydi.. hastaneye ateş açan okula camiye bomba atan bi ülkeyi sewemezdim..we bolca bagırdım lanet okudum...ama hayat ne kadar acımasızda olsa adaletsizde olsa dewam ediyordu we orda düşündüklerimi unutarak arabada şen şakrak ewimize geldik..ama sawaşmasamda onlara zarar weremesemde yüreğim israilden nefret ediyor ne dinleri ne dilleri nede renkleri yüzünden sadece adaletsiz wicdansız we ruhsuz oldukları için...wede aynı zıtlıkla filistinlileri sewiyorum ne dinleri ne dilleri nede ırkları için sadece we sadece özgürlükleri uğruna ölümü seçebildikleri we onurla mücadele ettikleri için..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails