3 Ocak 2010 Pazar

devrildi koca çınar...üzgünüm 2009 bi fak of..

---///2009///---


para --- sewmedi beni yanaşmadı yanıma
aşk --- her zamanki gipi ben birilerine birileri bana ama kawuşan yok
sağlık --- tek tesellim
heyecan --- hiç eksik olmadı
değişiklik ---çok kere
keşif ---- çikolatadan müziğe yeni mekanlardan yeni saç kremine kadar tonla
huzur---şükürler ossun
hüzün---oda eksik olmadı saolsun



 
acısıylaaa datlusuyla bir yılı daha geride bıraktık sevgili gönül dostları =) ya şaka maka bu zıttırı zorttan 2009 yılı bastı gitti sesli sedalı bi şekilde..ilginç bi yıldı genel baktıgımda pek bi sıkıntılı pek bi stresli filandı...ekonomik krizi siyasi krizi o krizi bu krizi yani iğne atsan krize çarptı koca yıl boyunca..ayriyatten kümülatifte böleyken kısım kısım baktıgımda pek bi üzüntü yaşamadım yau..ama nedense sewmedim tek sayı fobimdenmidir ne halttansa sewemedim kardeşim..hatta sewemediimmm karagözlümmmm yıl boyuncaaaa...

ne hikmetse kehanetlerim tutar benim..çok pis kahinim yani dediimmi kesin çıkar..işte o kehanetlerden 2010la alakalı bir demet
 
osman gaydemir salya sümük konuşmaya dewam edebilecek..
zam şampiyonu patlıcan olucak..
disk misk we ne kadar işçisi warsa eylem yapıp zam pazarlığına oturucak..

uzmanlar doların çok çıkıcagını sölüyevek..
amerika pkk'yı terör örgütü ilan ettiğini we türkiyenin büyük müttefiki oldugunu söliyecek..

avrupa birliğine bir adım daha yaklaştıgımız sölenecek..
berlusconinin sexparty görüntülerinin oldugu video söylentisi çıkıcak..
3 büyükler bu hakemlerle lig bitmez diyecek
galatasaray fenerbahçe maçında olaylar çıkıcak
şehit haberleri gelmeye dewam edicek cenaze törenlerine bakanlar we genel kurmay tayfası katılıcak..
sigaraya zam geleceği zaman bizim markette sigara bitmiş olucak..

behlülle bihter sewişicek..
yılbaşında taksimde tacizler olucak enaz48 kişi gözaltına alınıcak..

borsa tarihi rekor kırıcak..
süreyya yalçın sewgilisinden ayrılıcak..
metrobüs bozulucak..
3. bogaz köprüsünün arazisini bilmemne gazetesi açıklayacak..
oya aydoğanla bülent ersoy kawga edicek..
bilmemne salgını gelicek aşısı tıp dünyasını ortadan ikiy bölücek..
ve ben aşık olamıycam..

eğer başım çatlamak üzere olmasaydı 6736411madde daha yazmak isterdim..ama başım ağrıyor..gerçekten içime doğan inanılmaz hislere göre bu inanılması güç gerçekleşmesi imkansız haberler gerçekleşecek..

2010'dan beklentilerim..

değil vize, uçak bileti bile gerektirmeden dünyayı dolaşmamı sağlıyacak bi pasaport..

hiç çalışmadan 15.ooo usd gelir getiren we ne iş yaptıgımı benim bile bilmediğim bi iş..
beni benden çok sewicek, onu ondan çok seweceğim, kolumdan tutup bana ''gel sana dünyayı dolaştirim bebek'' diyecek gülen gözlü bi sewgili..
en az 3 ülke (sonradan eklendi (sayı yukarıya dogru istediği kadar artabilir))

2009 dan ne buldum..
valla pek bi idealim pek bi hedefim yoktu..açıkçası sanki biliomuş gipi bişeyler istemedim galiba şu gudubet 2009'dan..oda pek yanaşmadı bana..hee bi tek 2008 ylında bundan sonraki her yıl en az üç ülke görücem demiştim o gerçekleşti we yılın en güzeli buydu..ewet hemen üst tarafa çıkıp bi istek daha ekliyorum..ne bilim yaa yılbaşı gecesini sewmeyen 31 aralıkla 1 ocak arasında fark göremeyen ben neden böle bi sene mütealasına giriştim bilmemki..nese yaa

 
flash forward'ide babı esrarıda bitirdim kursum yok hawada yagmur war cem yılmazın filminide serettim e yarın ne bok yiyicemki ben ...içimden bi ses tarihi uyku rekoru geliyor diyor..

bir postun daha sonuna geldik..şimdi huzurundan saygıyla ayrılıyorum sewgili blog ama bilki bu manidar elveda asla ayrılıgımıza sebebp olamaz..çünkü ben sana mecburum bilok..sürç-i lisan ettiysem affola sabah- ı şerifleriniz hayrola..havalar nasıl olursa olsun ..
yok artık!! boku çıktı.... gittim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails