5 Ocak 2010 Salı

içtiğim sigaraya yapılan zammı destekliyorum..

her sabahki gipi yine geç kalmıştı..kalkınca ilk iş olarak penecereye yöneldi perdenin ardından önce dışarıya sonra göğe baktı..sonra saatşini koluna taktı..of offfff ne zaman erken uyanabilicem diyerek gerildi iyice..şimdi sıra; 10 dakika dolabın önünde dikilip ne giyicem diye düşünme we ilk düşündüğü şeyleri giymeye gelmişti..sonrasında banyoya girip saçımı yıkasammı diye düşündü sonra yok yaaa geç kaldım zaten dedi sonra yıkasammı yıkamasammı geçmi kaldım ölemi oldu bölemi oldu derken zaten 10 dakikayı orda boşu boşuna geçirdi..bir tost bir fincan çay bir muz bir kiwi birde portakal suyu ile kahwaltısını geçiştirip kendini kapı dışarı attı..apartman kapısından sola dönmek suretiyle adımlarını hızlandırdı..fakat o anda bi ses duydu şlaaaaapp..!!

ya bi kuş en fazla ne kadar şaapabilir tepeden aşağı..ne kadar yaa ne kadar !!! aklına gelicek en çok miktardan daha çok miktarda benim üstüme şaaaptı işte..montu we pantolonu aynı anda bok içinde bırakmayı başardı sewgili kuşçuuumm.aynen yukarı çıkıldı  üst baş değişimi yapıldı..


ya bu kuş milleiti cidden sewmio beni..ya peşime karganın takılmışlığı wardır benim..martı denen yaratıklar en önemli anlarımda şaaaapp diye kirletmişlerdir beni..ki en komiği parc güell de koca bi meydan war  barcelona ayaklar altında bi ton insan geziyor foto çekiyor..ama çok fazla güwercin karga filan war..insanların arasında uçuyor yawrucaklar..işte bende ilerlerken bi ses çıktı paaaaaaaattttt koca kuş bana çarptı we resmen sendeledim..yüzlerce kişi bana baktıı bi çok insan yanıma gelip ar yu okeeeeyy demeye başladı gülenler mülenler zaten orda anladım ki şanssızsın be olum zorlama işte şanssızsın..

akşam saatlerinde sibel msnden sabit telimi sordu...sonrada aradı..bi vodka şirketi ürünü hakkında araştırma faaliyeti yürütüyormuş ve bunun için bana sorular sorucakmış tmm dedim burda hiçbir gariplik yok ama beni inanılmaz sewindircek bi cümleyle kurdu bunu..renkli hayatı olan kişilerler görüşüyoruz dedi.. hahahahahahayyytt benim hayatım renklimi ki yaaaa..ölemi diilmi karar weremedim ama dışardan öle gözükmesi nedensizce sewindirdi beni..bide merak ettirdi acaba hayatım renklimiydi..yada dışardan sinanın hayatı renklimi gözüküyordu..bende bunun hakkında bi araştırma yürütsem fena olmaz hani..


bugün sigaranın 7 (yedi-seven-siete) türk lirası oldugunu öğrendim..hatta sadece bana özel diil toplumca öğrendik bunu..çokta tepki gördü herkes bu ne kardeşim yaa dedi..
ben zamanında 10 milyon olsun lan demiştim 10 milyon olsun kimse içmesin..şimdide o hayal gipi gözüken 10 milyona pek bişey kalmadı..herkes itiraz ederken ben kabullendim we hiçte itiraz etmiyorum..ewet olsun zamlansın bence..amaaa tek bi şartlaaaa eger elektrik  faturasını son gününde ödeyen hatta 1 ay gecikmeyle ödeyebilen insanların elektrik parasına zam yapmıyacaksanız, doğalgaz fazla gelmesin diye battaniyeye sarılıp gazı birde yakan hatta hiç yakmayan insanların dogalgazına zam yapmıyacaksanız ,yada ne bilim ona buna şuna temel olan hiçbirşeye zam yapmıyacaksanız benim içtiğim marlboro lightı 10 milyon yapın itiraz edenin allah belasını wersin..hatta vodkanın şişesini 75 rakının şişesinini 90 birayı 10 ne bilim işte alkole yüzde 50 sigaraya yüzde 30 zam yapın we size söz weriyorum itiraz etmiycem..

                                                                                   bu resim bugün bi arkadaşımdan geldi..daha dogrusu msn resminde görüp istedim..ama baktıkça bakasım geliyor hem çok serseriwari hem çok duygusal hem çok hippi hem çok masum ne bilim işte hepsinden..ama güzel resim

4 yorum:

  1. eh be arkadaşım,bencillik etmesen.
    sen bir sigaraya 10 tl verirsin de,parası olmayan triyaki ne yapsın?
    içmesin mi?

    YanıtlaSil
  2. eh be arkadaşım bunun neresi bencillik..
    günde bir paket sigara içiorum we o pakete we 5 diil 7 diil 10 lira wermeyi istiyorum..sebebi;
    eğer bişeyler zamanlanacaksa ve birileri zarar görecekse bırakın bu sigara zamlansın we warsın tiryakiler zarar görsün..çünkü o zam elektriğe gelirse insanlar sıkıntı çeker dogalgaza gelirse ısınamazlar suya gelirse ekmeğe gelirse bugdaya arpaya mazota ona buna gelirse hepsinde sıkıntı çekerler nedenn çünkü bunlar temel yaşam maddesi..
    sözün özü kimse sigara içmediği için ölmez yada büyük sıkıntılar çekmez en fazla az içer yada markasını değiştirir ilan ama ölmezzzzz..
    o zaman napıoruz ayşelon ama tek bi şartla kısmından sonrasını bi daha okuyorzz bi daha yorum yapıoruzz..
    sevgiLer

    YanıtlaSil
  3. ehh be arkadaşım,
    şuanda mors olduğumu ilan ediyorum,gerçi sen benden önce ettin ama :D

    maruzatımı buyurayım da affediniz efenim:
    şimdi ben okulda 2 saatlik arada emaillerime bakmazsam,blog okumazsam geberiyorum.Bugün geberbemek amaçlı blog okuyayım dedim.Yeni yazı yazan da bir sen vardın.Tam okuyorken yok ödevdi yok arkadaşlardı,yok yemekti girdi araya.Başlığı görünce önyargı duvarını ördüm bir kere.Sonra hem şinitzel yeyip hep arkadaşlarla konuşup hem ödev yapıp hem blog okuyunca eh bir de yorum yazınca...
    Mors olduğumu iliklerime kadar hissetmekteyim...ehh be blog arkadaşım, bu yapılır mı be!

    YanıtlaSil
  4. olur böle wakalar bloggerlar kowalar=))
    bende bi yazarın yazısının son paragrafını okumamam dolayısıyla adamdan nefret etmiştim tam 2 sene sonra we bir tesadüf eseri o yazının bi ironi oldugunu öğrenmiştim =))
    neyseki büyük bi yanlışın eşiğinden döndük ayşelon bölelikle sen beni bende seni öldürmiyciiizz =))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails