7 Mayıs 2010 Cuma

bir karamsarın mutluluk önerisi..!!






çok meşhur bir çizelge vardır insan hayatında..hani bebek çocuk genç olgun ortayaş yaşlı filan diye gider o çizelge..hani önce yokuş çıkıcaksın sonra iniceksin derler hep..anne karnından mezara gitmenin uzun yolunu kısacık cümlelerle özetlerler ve bunu okuyan her insan evet ya ne kadar dogru der..

işte o çizelgede çıkılan yokuşun zirvesinin 28 olduguna karar verdim bugün..evet 28 yaşından sonra yokuşun aşağı dogru gidiyor..

tahminen emeklerken yürüyenlere özeniyordum yürürken konuşanlara konuşurken koşup atlayanlara sonra okula gidenlere özendim..ilkokulda ortaokula özendim e nede olsa kravat denen sıkıcı şey çok özenilesi bişeydi dışardan..sonra lisede olmayı istedim hep off serseri tavırlar ve derslerden kaçabilecek cesarete sahip olabilecektim..sonra 18 li yaşa herkes gibi bende özendim ehliyet ve gece hayatının kapıları ardına kadar açılması..sonra iyice özgürleşebilmek için 20 li yaşlar..
kısacası ona özene buna özene geldim 28'e..

öğlen yemeğini burger kingte yedim bugün..içerisi kalabalık ses gürültü kikirdeyen kızlar erkekler..farkettimki bunlar liseli..bi anda ne kadar neşeli olduklarını farkettim..sonrada nasıl bu kadar neşeli olabildiklerini düşündüm..sonrada farkettimki aramızda uzuuunn seneler var ve onlar eğlenirken hesap yapmıyor hayal kurarken vakit düşünmüyor kafalarına göre yaşıyorlar tıpkı zamanında benimde yaptıgım gibi..
ve tuttum bende onlara özendim..
ve farkettimki ben önümdekilere değil arkamdakilere özendim..
ve anladımki o çizelge püfff bu ne yaa cinsinden bir çizelge değilmiş o çizelge bi gün gerçeği insanın yüzüne çarpıcak reelist yaşam formülü imiş..
ve o çizelge her canlının başına gelicek iğrenç ama bir o kadar dogru bir çizelgedir..
yarın +35  birine özenmessem hayatla alakalı bir takım planlarım karanlığa gömülücek..



düşünmeyin karar kara..bakmayın bana verin eli gidin adaya..
cumartesi sabah kadıköyden vapurla büyük adaya..
inince kahvaltızı yapın..     
 kahvaltı  sonrasında faytona atlayın bi tane dıkıdık dıkıdık sesleri arasnda yol alın adada..
ama mutlaka isimleri sorun atların,sorunki bitli perihan bilmemne asena ismleri duymanızla gülmeniz bir olsun ve gülerek başlasın herşey..
sonra otele yerleşin bi tane; sezon  açılmadıgndn fiyatları çok uygun ve sessiz sedasız otellerden birine..
sonra bisiklet kiralayın..
çocukluğun acısını çıkarırcasına tepesinden inmeyin o bisikletin..
büyük tur tabelalarını takip edin arada durup soluulanıp  yayıln  çimenlre denizi seyredin..
ada bittiğinde sizde bittiğinizden bi dondura alıp oturun çimenlere..
sonra sahildeki balıkçılara..
levrekler gelsin salatalar kalamarlar patlıcan salatasını unutmayın sakın
yanında ne içeceğinnizi bilirsiniz az çok.
gece hiç olmayacak hava hiç kararmayacak ve o restaurant hiç kapanmayacak gibi oturun
20 yıldır hiç konuşmamış ve muhabbeti özlemiş gibi konuşun..
saatler sonra adanın sessizliğini görmek için hadi kalkalım artık diyin  we yollanın otele dogru..
ve farkedinki; mutluktan uçmuş onlarca şey yapmış eğlencenin dibine vurmuş oldugunuz halde saat hala 21.30 dur..hatta aranızda tw açsak diye fikir üretip okanın çıkmasına daha üç saat oldugunu farkedin..
e 21.30da uyuyunca sabahta 8de kalkın bi zahmet..havaya bakıp kahvaltıya inin kuş sesleri orman kokusu deniz görüntüsü arasında ..
kahvaltı sonrasında şezlongunuza yollanın tarihin mayıs 2 oldugunu önemsemeden..
güneşlenin bolca unutarak herşeyi hatta istanbulda oldugunuzu ve hatta yarın çalışmak zorunda oldugunuzu..
doyamayın güneşlenmeye vede üşenmeyin suya girmeye ilk başlarda soguk moguk ama az biraz cesaret bir tutamda dayanıklılık size mutluluk hediye edicek..
denize ve otele veda edip çarşıya inin yemeğe sonrada vapurla geldiğiniz yere..
mümkünse şortla gelin..gelinki indiğiniz anda insanlar tatilden döndüğünüzü anlasın we sizde tatil modunu tam yaşamış olun..

önemli
bunları yaparken bilinki uzun süre bisiklet kullanmadıysanız ve adada bolca bisiklete bindiyseniz oturmakta güçlük çekebilirsiniz =) mayısın güneşinden ne olur ne gerek var koruyucu kreme derseniz dönünce görürürm ben sizi..benim gibi herkesin solaryum makinesindemi kaldın?tüp mü patladı?laflarına maruz kalır,sokaktaki insanların anaa nolmuş bu çocugun suratına ifadesindeki bakışlarına şahit olursunuz..

adada denize mi girilir bee derseniz eh bodrum beachlerinden olmasada,gökova temizliğinde olmasada
www.yorukali.com adresindeki tesis kafanızı suya sokabilecek  ve şezlongunda güneşlenebilecek kadar yeterli..


bu ay nasıl bir aydı tam olarak bilmiyorum ama sanırım eğlenme ,dinlenmeme,ve bir çok hakkımı doldurdum..farkettim ki şu andaki en büyük hayalim en büyük idealim pazar günü saat 3e kadar uyumak kalkıp balkonda kahvaltı yapmak ve mümkünse bütün gün ewden çıkmamak..ve eminimki bi çok şeyi başarabilen sinan bunuda başarabilecektir..

boşver be yaşı başı...gönlün ne kadar şık sen ondan haber ver..
boşver be yaşı başı..aşk varmı aşk sen ondan haber ver..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails