15 Nisan 2010 Perşembe

devren kiralık blog..!


bugün bi haber aldım..blogumu başkasına devretmem gerekiyor.evet evet sadece bana ait olan,az biraz bekarlık hayatının çocuğu sayılan bu blogu tanımadıgım birine vermem gerekiyor..normal şartlarda evlat denecek şu blogu birine vermek evlat acısı gipi koyardı..ama yok koymadı aksine nur topu gipi bir oğlunuz/kızınız oldu haberi gibi sevindirdi..

gelen notta aynen şöyle yazıyordu..

UNICEF, "23 Nisan'da bu blog benim" hareketine destek veriyor! Blog yazarları 23 Nisan'da bloglarını çocuklara bırakıyor.Eğer etrafınızda blogunuzu verecek bir çocuk yoksa, UNICEF’e devredebilirsiniz :) Blogunuzda UNICEF aracılığıyla çocukların çalışmalarına yer vermek için, 23nisanblog@gmail.com adresine UNICEF başlıklı bir mail göndererek blog adresinizi bize iletebilirsiniz...

sizde böyle bir şey yapmak isterseniz eminim onları mutlu etmekle beraber kendinizide mutlu ederseniz.ayriyetten bu denemeden heyecan duyarsanız ve benim gibi biraz daha iler giderseniz  ilgili mail adresine daha başka önerilerde sunabilirsiniz.. dahada ayriyetten eğer 23 nisana dair aklınıza şöle yapsakta çocukları sewinidirsek ne güzel olur der sonrada kimler destek olurki, kimler katılırki derseniz bilinki sinan die biri var o kesinlikle katılır ...
bu blog bana yetmez daha fazla bişiler yapmak istiorum nerde şu unicefin adresi diye aranıyorsanız durunnnn işte tam şurda 

saygılar vede sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails