4 Mart 2010 Perşembe

pek şükeLa bi yazı oLucaktı ama babam içiNe etti..

Kadıköy eminönü motorunda post yazılırmı ?? yazılır keyif yapmış günü erkenden bitirmiş saat 5 te ewde olucakken babanın saçma sapan işleri yüzünden eminönüne akşamın beşinnde tekrar geçmek zorunda kalırsan diil post sinirden parende bile atılır......


2 gündür farkına warmalar yaşıyorum..birazda keyifsel keşifler

pingui ve süt dilimi..3 gün ewwel sölediklerinde bunların birini penguenin ispanyolcası diğerininde madonun yeni bir tatlısı sanırdım yok efenim öle diilmiş bunlar kinderin insanlığa hedaaye ettiği muhteşem şeylermiş gecenin bi yarısı bunların müptelası kızcagızın birinin canının bunlardan çekmesiyle keşfettim...hoş oldu..

hafta içi akşamları fazla bulanmamak lazımmış fazla takılabilirsin ama uzun uykusuzluklardan sonra wücudu dinlendirmeden bi gece daha kaldırır bu bünye diyip vira gecelerr dersen bir perşembe sabahı kalktıgında ;
başın agrır,ooo bugün pazartesi eskişehir maçı var diye düşünür sonra yok lan bugün cumartesi zaten az çalışıcaz der sonra bugün ne lan diye kendi kendine takıntı yapar we utancından kimseye soramayıp gazeteden öğrenirsin..




losttan şikaytet etmiyeceksin öle fazla metafiziğe bağladılar filan diye. bak nooldu bu sezon tam reel yaptılar kafa iice bulandı şimdi bu gerçek locke mı yoksa locke görünümlü şeytanmı sayid mi jack mi hugo mu seçilmiş , clare neler oluyor lannn der der durursun yok kafam karışmasın dersen aşku memnuyu serediceksin bihterle behlül sewişicek gizem mizem olmuycak o onla bu bunla sewüşücek ohhhh anlaşılmayacak da bişi olmuyacak yaşasın türk dizileri..

askerdeyeken santralciydim ben bazen gündüz 12 saat bazen gece 12 saat bazen tam 24 saat yapıoduk bölelikle sıkıldıgımız zamanlarda günün diğer yarısını weya tam gün off olmayı yaşıyor değişiklikle wakti indirgiyorduk...bugün farkettimki bunu iş hayatına da yansıtmak lazım kendimi bildim bileli hafta içi gündüz çalışıyorum ve bölelikle nooluyor istanbulda gündüz neler oluyor bilmiorum heee bilmesine biliorum..nerden gazetelerden ama bildiklerim amcakızına tecawuz edenler annesini kesenler yangın çıkmış ewler münevverler ogün samastlar ergenekonlar filan..ama bugün kendime zaman ayırıp (ki bunu bazen yapıyorum ama bugün farkındalık günüm)beyoğluna çıktım gündüz.. krepene gidip kremalı soslu mantarlı fesleğenli onlu bunlu makarnayıı hüplettim sonra birazda insanları izledim ne güzelmiş yaa istanbulda gündüzleri yaşamak..insanlar ne mutlu herşey net we açıkta biz napıyoruz kafamızı gömüyoruz işe gündüzleri geceleri yarasa gipi başka insan oluyoruz yüzlerimizi görmeden karanlıklarda egleniyoruzz..we şimdi düşünüorumda işi gücü bıraksam barmen filan olsam gündüzlerde bana kalsa sonra aynı barın gündüzlerinde garsonluk yapsam gecelerede baksam 24 saati yaşasam..olurmu acaba ??



birazdan okuyacagınız satırlar ile az ewwel okudugunuz satırlar arasında bi bukle fark war yukardaki satırlarda sinirli bi sinan wardı aşağıdaki satırlarda çıldırmış bi sinanla karşılaşacaksınız....

şimdi bu satırları tesadüfen Ya da bir şanssızlık eseri okuyan sayın ve çok değerli ve pek muteber ve çok sewdiğim sevgili okuyucu sana bir soru sormak istiyorum...??
evin göztepede sen kendine keyif için wakit ayırmış işi gücü bırakmışsın sonra keyifide bitirip ewe dogru kadıköyden yollanmaya başlamışssın ve pek sewgili baban önemli bi iş oldugunu we eminönündeki bi herifle buluşmanı sölüyor herif saat yedide kadıköyde olabileceğini sölüyor sende bi akıllılık yapıp atlıyosun wapura beklemektense yarım saate gider gelirim diosun bi ton sinirle..we wapura binip adama gidiosun tam adamın şirketine giricekken telefon çalıyor arayan baba efendim diosun şimdi kapısındayım oda sana yok gerekn kalmadı dior sende nasıl diosun oda sana şöle oldu böle oldu diyor sonra bir adım sonra adamın kapısından içeri girecekken sen adımını geri atıyosun aynı wapura geri gidiyor 1 saat ewwel oldugun kadıköye geri dönüosun nie bir hiiiçççç için...sen şimdi söle okuyucu ewe gidip bir silah bulup üç kurşunda baba katili olurmusuunnnn olmazmısssınnn ???


katil olup olmayacagım henüz belli değil az ewwel geldiğim motorda aynı istikametin tam tersi deniz rotasında bir hiç için geldiğim yere dönerken tam olarak bunu düşünüorum..katil olucakmıyım bende bilmiorum ama siz öğrenmek istiosanız yarın manşetlere bakın çünkü eger olursam 3. sayfaya konmayacak kadar ilginç we manşetten haber edilecek kadar değişik bi katliam yapıcam...
 
sevdim..
gündüz istanbulu

sevindim..
merakından öldüğün afrikada bu yaz  dünya kupasının olması..sanırım bu ''giiiit'' diye yukardan gelen bi işaret..tatil ,afrika ve futbol

tiksindim..
yine yeni yeniden ahmet hakan bey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails