19 Ekim 2010 Salı

..okurmusun acaba..?

az evvel isteydim teyze..sonra baktimki hersey o kadar yavanki neden burdayim diyip birdenbire montunu giyip ciktim tam olarak niye ciktigimi bilmeden..sonra seepsizce karakoye yurudum sonra bi berber gordum birden iceri girdim sacimi yikattim bununda bi sebebi yok biliyomusun teyze...sonra galataya ciktim ordanda istiklale..bi aptal gibi yurudum teyze..ilk defa geliyomus gibiyim halbuki hayatimin en bilindik yeri burasi ama
hayrettir ne nerde bilmiyorum su anda..insanlar aptal gibi geliyor bana plan yapiyorlar ve guluyorlar ama bilmiyorlarki olum diye bisey var diger taraftan yuzume bakanlar var gozgize geldiklerim onlarda sanki gozume baktigi an bana aciyorlarmis gibi geliuor sanki senin oldugunu biliyorlar gibi aciyolar bana...simdi starbucksa oturdum bi kahve aldim
bunu niye yaptigimida bildigim
solenemez teyze..arkamdaki oturan kiz terkedildiginden bahsediyor bende yanlarina gidip senin bizi terkedisini anlatsammi teyze..?
ben sana bizden bahsedim teyze arkanda biraktigin dort kardesin bizi korkutmaya dewam
ediyor..annem ve zeynep teyzem surekli olarak agliyorlar ve surekli bayiliyorlar sema teysem her seferinde alamiycam diyerek icine attigi icin psikolojik bi cokuntuye girdi saldirganlasti sevim teyzem en sakinleri surekli aglasada hepsini korumaya calisiyor..evin hayatinda hic gormedigi kadar insan gordu teyze bir saniye bile bos kalmiyor gece ve gundu herkes orda..cok seviliyomussub be teyze ole bole diilmis yani..acikcasi bundan sonrasi nasil
olucak bilmiyorum..herkesler alisirlar isallah diyor ama ben korkuyorum
teyze ve cok korkuyorum..
izninle simdi kalkip biraz daha naptigimi bilmemek istiyorum aksama yine sana gelicem ama sakin su boregi yapma cunku agzima borek deyince nefesim kesiliyor...:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails