24 Temmuz 2010 Cumartesi

vakit gitme vaktidir..holleeyyy

sevgili bilok;
bi süredir zaten ne sen beni ne ben seni ipliyoruz..kaprislerdeyiz, ama böyle nereye kadar..ilişkiyi gözden geçirelim dedik ama oda faide sağlamadı..bende düşündüm taşındımm vakit gitme vaktidir dedim..bi süre senden ve ülkeden çok uzaklarda olup aramızda olanları yada olması gerekenleri düşünücem..yok lan ne düşünücem işin açığı aylar olmuştuki tatil yüzü görmeyeli yağmurda ,çamurda, güneşte ,sıcakta kalmıştım ya istanbulda heh artık tak etti canıma..ver elini thailand diyoruz yarın..bi hafta on gün gibi gezip dolaşıp keşfedip tekrar dönücem buralara..
ey okuyucu;
ben yokken buralar size emanet hatta benden tafsiye almayın emanet filan sizde hala kaçmadıysanız bi yerlere basın gidin valla..dünyanın derdi sizimi gerdi ya..!
bangkong pattaya koh samui ve çevre adalardan isteği olan varsa başım gözüm üstüne yeterki kilo sınırına takılmıyim..valla bak getiririm hee
keyifte kalın
adios

2 yorum:

Related Posts with Thumbnails